Vinter bilder
Idag börja de snöa mina kaninner tyckte de va gätte kul och sprang om kring i hagen dem tyckte de va gäte kul.
Hur gör era kinniner och va tycker de om snön.jag har en transport bur i hagen som de kan springa in i om de tycker de är kalt mm.men när de börja snöa har de sutit ute.Här är bilderna jag tig aldeles nys =)
Vill se bilder på era kaniner på vintern .
Kaninerna här hemma tycker snö är lajbans!
Froste vet jag dock inte vad han tycker, då detta blir hans första vinter.
Men troligen kommer han gilla det lika mycket som alla andra.
Här är en bild på familjens hona Fia, från förra vintern.
Det finns en liten kal fläck utanför bild, där hon kan sitta om hon vill bort från snön.
Plus att mitt knä finns tillgängligt. =P
Men hon tyckte helt klart snön var roligast. ^^
#2.Jag mena Fiffi 
#3.Tack ja de älskar sin Hage.Här är bilder från idag de har snöat väldigt mycket här i stockholm/huddinge.De är unferbart här hade jag Foffi lös och hon va gätte duktig.
Finn kanin du har så söt 
(De kommer fler bilder på båda kaninerna .)

#7o8.vad söta dem är vi har ju ungefär ett samanträfande.Du har två hanar jag har 2 honor.Den vitgråa är galen i snön.medan den svart vita hälst sitter på transport buren.Hihi 
Här är en bild på dem när de är ute i hagen och gosar =)

söta dina kaniner är kaleria:D
ska försöka fota valkyrie lite :)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
gud så fina dom är!

Petrus
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

#22 oj vad den var lik min Leo :D
Mina minsta pluttar fick nästan panik i snön… Det var för löst och för djupt. Det blev bättre när BJarna hade plumsat runt i hagen ett tag och snödjupet minskat till 15cm.. Dom är helt galna i snön! Verkligen skitkul att titta på!
Min kanin Ture. Hoppade igenom all snö och ibland hände de sig att han mulade sig själv? Där i mot så min kanin Tindra. hon kröp undersnön hela tiden x))

hehe hon pussar tillbaka :) <3
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!

Bild på Froste när han fick springa lite i snön efter att jag städat burarna.

Sotis och Stella tyckte inte att det var något speciellt ed snön, bara att det var kallt och svårt att gå i. Men Sotis började gräva i snön och hittade en pinne som han hade lite roligt med. Han slängde upp den i luften och hoppade upp och puttade iväg den med framtassarna. Sedan sprang han bort till pinnen igen och gjorde samma sak. xP