Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 514 ggr
Clariiz
0

Sjuk :(

Nån mera som är sjuk? Jag mår as illa och yrar :P Just nu när jag skriver tror jag att jag ska spy! Nån mera som är sjuk? Skriv då..

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

amand
0

Åhh din stackare! Jag är också sjuk, är jätteförkyld o har ont i halsen..

Krya på dig!

Hopi
0

Jag mår inte heller så bra.. Lite ont i halsen och igår kände jag mig febrig.. urs har vi smittat varandra här inne..? är det kaninpest tro? hahaha

Skämt å sido; Krya på er; Clariiz & amanda_b!!!!

Zvintos
0

Jag är också sjuk. Räcka ut tungan
Alla i familjen är sjuk utom pappa.

KajsaM
0

Stackarns er! Jag har klarat mej, alla min kompisar famlij m.m har legat i 40 gradersfeberg. Men nu får jag säkert det till marknaden :S

Men krya på er :)

Tina-A
0

Själv har man ont i huvudet, men det är väl kanske ingen sjukdom Oskyldig

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Muumintrollan
0

Här får ni massor av "krya på er kramar och styrkekramar med toppenergi i" av lilla mig….Hoppas det hjälper er att få till ett litet smil allafall.

Själv var jag idag hos Ortopeden och fick veta att jag måste operera mitt knä igen!!! Jag gjorde ju det i början av nov förra året och gick på kryckor 7 veckor….Nu måste jag göra det igen!!! Så nästa fredag är det dags igen…..fy attans….ingen som känner att nån vill byta liv med mig ett tag……nån månad bara….hehe…..snälla…..

Tina-A
0

#6: Usch, vad jobbigt!!

KajsaM
0

#6 Stackarn dej! Har operarat mej EN (och inte i :D) gång och kanske om ett tag igen :S

Muumintrollan
0

#8 "Kajsan"!!!!

Hehe…så galet det kan bli när "tryckfelsnisse" är framme o hjälper till att stava…."Har opererat mig i gång"…..Men det ligger säkert nåt i det du skrev….gapskratt…. Du är ju i "full gång" härinne hela tiden….hehe.

Tänk om jag skulle be om det på operationsbordet…."var snälla och operera igång mig lite"……

Hihihi……så skoj jag fick ha det nu igen….fniss fniss

Hopi
0

hehe Det borde då jag med be om! Räcka ut tungan Att bli igång opererad, det vore fint det! *skratt*

Bunny_Tina
0

jag är också sjuk idag jag mådde prima imorse sen rätt som det var presic innan jag skulle gå till bussen mådde jag skit dåligt, har aldrig hänt förut Ledsen

krya på er allihop med!!

KajsaM
0

#9 Hahahahaa :D Generad

myriis
0

Jag är typ udda xD Men jag mår illa jätteofta, spyr m.m. Måste äta små små mängder mat ofta istället för t.ex. två-tre stora potioner mat om dagen >.< Vääldigt irriterande, då jag t.ex. inte kan äta mycket på Mcdonlas och sånt! Det sätter inte igång direkt, men senare känner man av det.

KajsaM
0

#13 Stackarns dej. Men din"sjukdom" skulle passa mej. :D Hahaa

Tina-A
0

#13: Vad konstigt.. Vet du vad det beror på?

Lotta_A
0

#13: Har inte hört talas om något sånt förut. hmm. lät knasigt