Ny iFokus sajt!
Ville bara tipsa om att det kommit en ny sajt som heter Fibromyalgi! =) Ifall det finns fler än jag här inne som har just det!
Om någon undrar varför den inte står med bland dom andra sajterna till höger beror det på att den inte riiiktigt är helt klar än, men alldeles strax! Under tiden kan ni ju gå in på länken :)
Seeen kommer det faktiskt en till sajt alldeles snart, ni får hålla utkik efter den ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jasså, Tina_A; undrar vad det kan vara för sajt då? Nåt kul? hehe
#2: Det beror på vad man är intresserad av ;) Det är en sajt på G iaf, så ni kan ju hålla utkik i listan! Både efter denna och fibromyalgi!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Okey, det är bara att vänta och se då! ;)

Roligt med nya sidor ;)
vad e fybromyalgi..?

Haha ingen aning :D

Fibromyalgi är en sjukdom som gör att man får ont nästan överallt i kroppen.. Ofta i leder, muskler osv. Inte alls kul…
Jag har fått det efter att ha haft värk sen -96 pga en whiplash-skada.. En annan bil körde på min bil bakifrån, så det blev en sån pisksnärtskada på nacken.. Så om man gått med värk av tex whiplash, då kan det utveckla sig till fibromyalgi sen..

Stackarns dej Annnelie!
#8.. usch då.. :( inte roligt när andra orsakar så man får sjukdommar… puss!! jag kan förstå att det är jobbigt!
Medarbetare på Hundar.ifokus
oj… stackars dig 
kan de gå över?

Tack så himla mycket; Kajsa_, Noa_Nisse och Jojsan!!!
Nä, tyvärr kan det nog inte gå över.. Det är sånt jag får leva med helt enkelt… Det är vissa dagar som bara är för hemska.. men det är väl så att ALLA människor har NÅT i livet, som inte är bra.. Är det inte sjukdomar, då kan det vara pengar, arbete eller andra grejer… Så det är väl så i livet! Inte mycket att göra åt.. Jag har ju tur med vissa andra saker iaf!!! =) Mina underbara djur tex!!! ;)

Precis :) Tur att djur finns =)
exakt! :D

Just det, vad skulle livet vara utan djur????????
Helt meningslöst och tooooomt, helt klart!!! 

Tror att det var hum, nån som hade rematiskt eller hur det stavs :D Och för henne blev det mycke bättre då hon myste men sin kanin i pälsen :)

Ja det kan jag tro, kajsa_. För att mysa med sina djur, det får en att glömma värken för en stund! Det är verkligen skönt!!! =)

#17 Ja precis ;)
Spännande med en ny sida. Har förstått att det är en rätt vanlig sjukdom. :(

Lotta_A; Ja, det är inte alls ovanligt tyvärr..