(S) Långhårig hittekanin
Hej!
Jag är gravid och mår väldigt illa så jag har svårt att ta hand om mina kaninpluttar på ett bra sätt. Undrar därför om det finns någon här som skulle vilja ge min lilla hittekaninhona ett nytt hem?
Hon bör inte bo i bur eftersom hon blir revirbenägen då. Hon är helt rumren och går på kattlåda. Skuttar gärna fritt i ett kaninsäkrat rum eller stor kompostgallerhage. Stor box i (uppvärmt) stall skulle också fungera jättebra. Får hon stort utrymme att skutta på är hon väldigt lättsam och trevlig att ha och göra med.
Ser gärna att hon kommer till någon med kaninvana sedan tidigare, någon som vet vad det innebär att vara kaninmatte/husse med pälsvård, kloklippning etc.
Ingen aning om ras eller ålder, då hon som sagt är en hittekanin men hon är fullt frisk, pigg och glad.
Finns i Uppsala och hämtas här, alternativt i Knivsta där min man jobbar.
Det som medföljer är en stor kattlåda med höhållare, mat- och vattenskålar, kam och borste till pälsen samt startfoder. Kan också skicka med några kompostgaller.
Pris: Ett gott hem där hon kan trivas och må bra!
Maila mig på tessilessan[@]live.se om du är seriöst intresserad.

Eftersom jag mår väldigt illa så är jag inte så aktiv här längre, men kollar mailen då och då.
Hoppas verkligen någon vill ge lilla snuttan ett bra hem!
Hälsningar Tessan
Hoppas du hittar en bra hem åt plutten!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Ingen som kan tänka sig att ta hand om lilla fluffkaninen?

ser inte det ut som en hermelin fuch? :)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
#5 Lite större än en hermelin måste jag säja att hon ser ut att vara. =)
#5 De trodde det först, men nu har de kommit fram till att det är en korsning av något slag =)

aha tänkte också att den var lite stor för att vara hermelin men tänkte att det kanske var det :)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!