Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 884 ggr
Jetaime
0

(s) Lejonhuvaddvv hane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Je t'aime´s Mio
Ras: Lejonhuvad dvv
Färg: Vit blåögd
Född: 090603
e: Nattglittret´s Idol
u: Cheyenne´s Izolde

Sätter in en ny annons på Mio då den andra blev så kladdig.

Mio är snart ett halvår och söker fortfarande nytt hem. Jag börjar känna att det är lite akut att han får ett nytt hem. Det kommer bli svårt att slita sig från honom för han är verkligen en helt underbar kanin och jag har haft honom sen han var nyfödd. Men det känns som att den bästa lösningen är att han får flytta.

Han är otroligt snäll och kelig och han låter en borsta honom utan problem (han är dock ner klippt nu). och klippa klorna är heller inga problem. Han kan ligga på rygg och man kan vrida och vända på honom hur man vill. Han är världen snällaste och är en riktig kelegris. Han sitter gärna i knäet och kelar. Han vill alltid ha all uppmärksamhet när man kommer ut :).

Han kommer fram till en både i buren och hagen. Han är inte alls sprattlig a sig och är otroligt lätt att handtera.

Ang. hans päls så vet är troligen en av hans föräldrar lejon och en teddy och Mio kommer nog fälla av och bli lejon han också.

Han finns i Höllviken, skåne. Priset är inte så viktigt.

Hanna Persson
hanna_m.ail@hotmail.com
0730-541019
www.jetaime.se

Jetaime
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

<3

Salladshataren
0

Putt för denna söta kille :)

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Jetaime
0

putt.

Jetaime
0

putt för min lilla plutt.

verkligen ingen som skulle kunna tänka sig att ta Mio? som sagt så är inte priset det viktigaste, utan att min gosse får ett bra hem. det skulle verkligen hjälpa otroligt mycket…

Jetaime
0

putt.

önskar att jag kunde skriva varför det är så "brottom" att få honom såld, men det är aldeles för komplicerat och har inget alls med honom att göra.. för han är helt underbar :)

Jetaime
0

putt.

[BonnieL]
0

Hoppas verkligen han hittar ett bra hem snart, han är ju verkligen för söt Kyss

Twinklys
0

Jag har träffat Mio några gånger och han är helt underbar, perfekt kelkanin! :)<3

Twinklys
0

Puttar upp lite :)

Jetaime
0

putt

Jetaime
0

Mio är nu tingad :)!