Tisdag
På tisdag vandrar min Twix vidare till kanin himlen.
Efter ett års sjukdom har jag nu beslutat att låta honom vandra vidare. Han är den bästa vän jag någonsin haft, jag känner mer kärlek till honom än mina egna föräldrar. Han har alltid funnits där, så nu känns det sjukt att bestämma att han ska dö..men det är det bästa. Min fina ängel.
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Jag tycker att det är oerhört starkt av dig att ta det beslutet. Vet hur jobbigt det är..
Se nu till att han får det så bra som möjligt den sista tiden och skäm bort honom ordentligt !
*tröstkramar*
Tack!
Ja nu skäms han bortskämd och blir myst med hela tiden!
Det är inte lätt, det är det verkligen inte. Även om man är förberädd så är det inte lättare ändå.. Men man får försöka tänka på alla bra stunder man har haft tillsammans och att kaninen iallafall fick ha ett bra liv… <3
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jag beundrar verkligen dig som tagit det beslutet.. det är aldrig lätt. Nu slipper han iallafall ha ont och lida och det är väl huvudsaken? Man måste försöka tänka positivt i de allra jobbigaste stunderna <3
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Det är det jobbigaste, men samtidigt det starkaste beslutet man som djurägare kan ta.
Nej lätt är det sista det är.
Nej på nått sätt så är det inte lättare det kanske är förberätt
men på nått sätt så fattar man det inte så det blir aldrig som förberätt.. Jo man får tänka possitivt! <3
Tack, nej det är det svåraste jag någonsin gjort..ja men precis nu slipper han lida och får må bra. Jo man får glömma dom dåliga stunderna och ha dom possitiva och roliga tillsammans <3
Lille söte Twix, *tröstkramar* till dig <3
Starkt gjort av dig, det bevisar att du verkligen älskar honom och tänker på hans bästa. Massa kramar till dig.. <3
Ja precis jobbigast men det starkaste!
#7 Tack<3
Naw tack <3 Kramar
Ibland måste man ta svåra beslut, men det viktigaste är att djuret, kaninen i detta fall, inte lider, vilket du har insett!
Spendera mycket tid med henne de få dagar ni har kvar tillsammans, det är mitt råd!
Beklagar =(
Kastanjegårdens Kaniner
Ja precis, ett besluts som måste tas liksom.
(*honom) Ja han har fått flyttat in och blivit inne kanin dom sista dagarna då han frös så sjukt mycket ute och så vi kan spendera all tid tillsammans, Tack! <3