Stackars Lajban ;)
Idag har det blåst väldigt mycket här i Motala. Vilket inte mina kaniner gillar. jag kan berätta vad en av dem gjorde. Jag kom hem från skolan och gick upp för att säga hej till ninerna. Jag funderade på om jag skulle släppa ut kaninerna men eftersom dem bor på mitt rum har dem ingen vinterpäls och det blåste svinkallt ute så dem fick stanna inne. Så jag gick ner och såg på Tv efter ett par timmar så hörde jag något som (bankade) på mitt rum. Jag trodde det var min mamma som gjorde något. Men en kvart senare kommer hon in i tv rummet och undrar om det är jag som låter. Nä säger jag. Jag går då upp på mitt rum för att se vad det är som låter.När jag kommer in ser jag en skräckslagen liten Lattjo i sitt hus. Men det är inte han som låter för något stampar fortfarande. Jag kollar då på min matta den är helt kaninnerbajad!Då kollar jag i Lajbans bur ingen kanin där då fattar jag att han rymt då hör jag stampet igen under min säng. Och där sitter en skräckslagen Lajban och stampar som en galning.Jag tar upp honom och han är väldigt upprör stackarn.Eftersom mitt rum har en öppen spis så låter det förstås väldigt mkt där när det blåser. Och det är det Lajban är rädd för. Och Lajbans sparkande har förstås skrämt upp Lattjo som annars är helt cool.Efter en kvart är han lugn igen. Men han gillar inte alls blåsen stackarn men nu sitter han i sin bur igen och är lugn.Har era kaniner gjort något konsitgt när det blåser?
Ojdå :P

man tyckte synd om honom stackar;)
Haha, vilken liten galning :P
Hahaha, knas!
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!