Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 5424 ggr
annaelfie
0

Julluva på kanin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon som har julluvor till sina kaniner?  Min syster sydde en till våran förra dvärgvädur Pepsi, som vi ibland sätter på våran nyvarande kanin Sugar! Hon har dåliga öron så luvan ramlar av hela tiden eftersom öronen inte håller den på plats, men annars är det faktist väldigt gulligt med julluvor på kaniner, speciellt då vädurar. Finns det någon som har detta? Ladda upp bilder isåfall :D:D

ps. glad första advent!

Zvintos
0

Lånade brorsans gamla tomteluva och snörade ihop den så den blev lite mindre.
Pelle fick stå modell då.

Salish
0

Det kanske man kan sy! Ska fixa lite tyg bara och sedan kan man sy! :)

Oriel
0

Hade en vanlig minitomteluva förra året till mina kaniner. De är hermelinen så man tar bara luvan på öronen, jättegulligt (:

-' Rebecca Johansson

Suzi
0

Jag satte på min egen tomteluva på Knutte förra julen Glad

pigelina
0

har köpt en liten tomteluva i djurafären som skulle va till katter tror jag:P

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Fatma
0

Lite ot men måste få fråga, #5 vilken djuraffär? :)

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

pigelina
0

#6 öö, tror det är djurmagasinet, det va i borås;)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

annaelfie
0

det är jättelätt att sy en pytteluva och sen bara klippa hål för öronen annars, tar fem minuter :)

kyrkeliden
0

Oscar poserar i sin. Egentligen till hunden så alldeles för stor, men med ett par sm¨å stygn så ;O)

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Jetaime
0

Jag sydde en till katten när jag va liten :p

spiritedaway
0

Nope. Jag ser ingen mening med att göra så.

Jetaime
0

Elliot<3

[ninnakm]
0

Jag tycker inte att djur ser ut att ha det så bra i kläser så jag har ingen till mina kaniner

emms
0

#13 Lulluvorna har man nog mer när man ska ta söta kort eller så ;) Ingenting som dem sitter med i buren ju :P

Emma

annaelfie
0

Nä verkligen inte, det är ju inte så att vi människor går runt i julluva dygnet runt under julen heller, utan det är somsagt för att det är fint och lite högtidligt att ha på sig en luva nån gång då och då.

Emiizan
0

Jag har inga luvor till mina kaniner,men det hade varit jättegulligt att ha det! <3 Kanske syr nån gång nu till jul elr något(?)

Men som sagt,bara på söta julkort! ;)

Jetaime
0

#15 men det är ju samma med kaninerna, vi går ju inte och sätter på om en tomteluva för att dom ska ha den på sig hela dagarna heller, inte mina iallafall. Har bara satt det på mina för att jag skulle ta en bild :)

spiritedaway
0

#15 tror inte kaninerna känner det så dock Tungan ute

Det låter som att din kanin faktiskt har på sig den ibland trots att du inte ska ta kort ?

love96
0

har ni någon ritning på hur ni har gjort era luvor?? skull vilja ha tomteluvor på mina oxå ;)

annaelfie
0

Min Sugar har aldrig på sig sin luva förutom när vi ska posera tillsammans under julen. Vad skulle poängen vara för henne att sitta med den helt själv i buren? Den ramlar av precis hela tiden i vilket fall för hon har så knäppa öron :p

[ninnakm]
0

Mina har i allafall inte luvor, jag tycker att det är hemskt när man ser små hundar gå omkring i klänningar och mössor, skor. Min hund är en dalmatin så hon har kort påls så hon har ett täcke som hästar det tycker jag är okej om dom fryser.

Music96
0

tycker det är gulligt och tror inte de mår dåligt av att ha den på sig bara för att ta ett kort eller två. ;P har dock adrig testat själv, men det skulle verkligen vara kul… tror jag ska sy en nu till jul:) (om man nu lyckas, är ju inte världens bästa med nål och tråd…:S) blir nog fina kort av det. ;D

[ninnakm]
0

22, jag tror inte att dom mår dåligt av att man tar ett kort, med kuvan på….