(S) Burar.
Ja nu när jag bara har 1 kanin så behöver jag inte 2 uteburar och 2 inneburar :PSå hade tänkt att sälja av :)
Bur nr1.En inne bur 100x50Jätte fin bur min kanin bor där nu. 600kr då vi köpte den för 800kr
Burnr2En till innebur 120x70Jätte fin färglatt galler :)700kr köpt för 1.000kr.
(Kommer behålla den buren som inte blir såld så först till kvarn!)
bur nr3en utebur från trixie.Dock har den en skada i taket och gnagar märken :/ Den funkar aldeles utmärkt att använda!!! Dock kanske inte den snyggaste :p målad med kallaasfalt innuti.
300kr.
Burnr4 Är den finaste av dom alla!En bur från byggarjarn (tror det heter så) från värmland. En stor bur som man kan dela av i miten. finns 2 bon. Målad med kallasfalt innuti.1300kr.
Finns masssa tillbehör att köpa till så som höhackar,hus,skålar, m.m.
Har även hamster mat tillsalu om nån är intresserad :P
Dom finns i Fritsla.
Sara_djur@hotmail.com

bilder kommer :)
Kan även tänka mig att sälja mina 30st kompostgaller!
Vart ligger Fritsla?
Jag är nämligen intresserad av bur nr.2 och nr.4 :P
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

Okej vad kul :D
Fritsla ligger 30min från borås och 1 timme från Göteborg :)
#Okej, synd, för det är väldigt längt här ifrån så jag vet inte hur jag skulle ta mig dit. :(
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

Okej :/
Jag är iallafall intresserad av selen, och den går ju att posta för 6:-Det andra får jag tänka lite på..

okej :)
#7 Vill köpa mer grejjer antagligen. Men vet inte när och om mamma kan skjutsa mig. Flaskan hade jag ju också velat köpa. Kan du inte fota lite av sakerna?

Jo jag kan faktiskt göra det nu med en gång :D!'
Kommer tillbaka omen kvart eller nått :P
#9 Bra, fota på lite allt möjligt. :D Logga in på MSN då också ^^

bur nr 3

Så det var alla bilder :P
Jag vill köpa selen och antagligen en vattenflaska, skulle du ha 10 eller 15kr för kompostgallret?

20 :) då jag laggt ner typ 1000kr på alla mina hagar :P
Så en bit kostar 20kr. och 4 bitar 80 kr
i affär kostar dom 100kr/4st.
Okej :D Men jag funderar på om jag vill köpa något mer än vattenflaska+sele. Har du ännu mer grejjer? =)

OKej :)
Ja jag har en grå sitthylla i plast :) är super bra!! kommer inte på fler saker just nu :P
Okidoki ^^ Hur mycket skulle du ha för den röda vattenflaskan? Kan du logga in på MSN..?

hmm vet inte riktigt :P
Msn dampar men ska försöka ;P