Selma<3
Min älskade bästa vän!
Får inte ur mig några ord, men jag älskar dig så mycket och kan fortfarande efter nästan ett halvår inte gå ut till din uteplats. (hon satt aldrig inlåst i bur utan fick en uteplats som var väldigt stor ).
Jag fick dig då jag var ca 8 år gammal du fanns med mig i hela 8 år och 3 månader
Du var ALDRIG sjuk, kanske förkyld NÅN gång men nästan aldrig. Du var busig och hade en personlighet som jag aldrig sett hos en kanin förr (har haft 9 kaniner).
Du var pigg som om du vore 1 år gammal enda tills du lämnade mig.
Jag såg inga fel på dig, förutom just den dagen. Du andades häftigt och ville vara för dig själv. det var en söndag och inga vet. i närheten var öppen, så på måndag morgon ringde vi vet.
På väg dit så märkte jag att du blev orolig i transportburen så jag öppnade och tog ut dig och höll dig i min famn, just då försvinner du från mig.
Du hatade att sitta i folks knän, men med mig så älskade du det.
Du var inte som en kanin för mig, utan som en riktig familjemedlem och bästa kompis.
vet inte om jag kommer någonsin att kunna ha en kanin nå mera, för jag kommer bara försöka hitta någon som är lik dig, fast jag vet att det inte finns någon som dig.
saknar dig vännen
Den här låten är skriven för dig!
Beklagar. RIP
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Verkligen jätte söt kanin, tråkigt att de inte kan leva i evighet… RIP
R.I.P :(
Hon hade tur som fick tillbringa sitt liv hos dig!