Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 2775 ggr
emms
0

Min nya hage!

Nu är min Hage äntligen klar! :D

Mått: 2,5m lång, 1,35m djup och 75cm hög.

Den har hönsnät i botten och i taket. Minknät runt om och som avdelning. Plast utanför nätet på ena kortsidan, nästan halva taket och 2 bitar på var sin sida av kortsidan. Den går att dela av på 2. I den har jag just nu en transporthus med en toa och hö längst in, ett skabbigt hus, men det funkar. 2 små mattor som dem kan gå på om dem kan vara på om dem skulle vilja slippa kall mark osv. Mat och vattenskål och 2 tunnlar. :D

Lägger in lite bilder så komentera INTE förens jag säger till!

Emma

emms
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär såg den ut första dagen. Grunden och lite nät på. Dem 2 bitarna på långsidorna är för att man ska kunna sätta imellan avdelningen. :)

Emma

emms
0

Klar! På taket är avdelningssaken :D

Emma

emms
0

Andra hållet :)

Emma

emms
0

Så idag fick Muffin vara ute medans jag var i skolan :D Gissa om man kom hem till en lycklig kanin sen ;) Det är lås på hagen med :)

Nu får nu kommentera! :D

Emma

spiritedaway
0

Jättefin!  Kan tänka mig att det var en lycklig kanin som fått vara i den stora buren/hagen hela dagen Glad

Qepta
0

Jättesnygg Hage! :)

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Ida94
0

Jättefin :D

[BonnieL]
0

Tjusigt! Glad

Totten2
0

Vad fin, en sån ska vi nog göra till sommaren!

[sstorm]
0

Jag har en liknande bur, men jag vågar inte ha mina där när jag är i skolan… :/

emms
0

Tack alla! :D

#10 Varför inte? På min kan dem inte gräva sig ut, inte hoppa ut och inte bita sig ut. Sen kan rovdjur inte ta sig in ;) Och den har lås (A)

Emma

[sstorm]
0

#11 de är samma på min, förutom att den saknar lås, är livrädd att de skulle hända mina änglar något!

emms
0

#12 Jag med, i början när jag hade dem ute fick jag typ panik xD Om jag hade glömt att låsa eller inte kom ihåg om jag låste riktigt eller så typ gick jag ut kl 2 på natten och kollade för att jag inte kunde sova ^^ Nu kommer jag dock alltid ihåg att låsa! :) Var lite orolig idag i skolan men min bror var hemma (ledig) så jag bad honom kolla till honom då och då :)

Emma

[sstorm]
0

#13 okej, jaa mina får nog hålla sig i buren tills jag kommer hem ändå… Jag bor i ett områda där de går förbi mycket människor och på baksidan är de traffikerad väg…