Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1040 ggr
chade
0

Kaninhane säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter mycket om och men har jag bestämt mig för att sälja min kanin Ben. Han är ungefär ett halvår och kommer från en djuraffär.
jag tror att han är en dvärgvädur om jag inte är helt ute och cyklar.

Annars är han en väldigt snäll kanin som tycker om att bli ompysslad och få uppmärksamhet, dock är han lite besvärlig att klippa klor på då han sprattlar och är allmänt jobbig. Men än så länge har det gått, så om man bara är bestämd med honom så går det.

Han är van vid att få springa ut och in ur buren som han vill, och jag vill gärna att han kommer till ett kärleksfullt hem som låter honom gå fritt som han gjort här då jag tror att han inte skulle trivas alls med att sitta instängd.

Han finns i Köping!

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Denna kommentar har tagits bort.
chade
0

Det angår inte dig.
Men om det nu är så viktigt för dig att veta, så är det för att jag inte har tid, och jag skommer snart flytta ner till skåne pga jobb. och har insett att jag inte kommer att ha varken tid eller ekonomi för att kunna ha kvar honom.

Så jag ser ingen mening med att inte ha kvar honom om jag inte kommer kunna ta hand om honom på det sättet han behöver, och inte kunna gå till en veterinär om han blir sjuk.
Varsågod för förklaringen och hoppas att det duger.

jag säljer inte honom för att jag VILL sälja, det är det sista jag vill. jag säljer honom för HANS bästa. För att han ska få den uppmärksamhet han behöver och är värd.

LinneaJohaanson
0

Tycker dy gör hekt rätt med att sälja honom i en sådan situation!
Lycka till med söt killen :)

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

chade
0

#3 tack så jätte mycket!

Valkyrie
0

håller med dig nr 2, bara för att det finns folk som säljer pga tonåren och liknande så betyder inte det att alla gör så vilket alla verkar tro.

lycka till, om det hade varit en rex skulle jag kanske varit intresserad :P

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

malin--a
0

jättesöt, hoppas du hittar någon köpare :)

SsaraD
0

#2 men herregud ta det lungt :S!!!

Zvintos
0

Har nu rensat tråden på lite inlägg. Fortsatta funderingar varför kaninen säljs kan tas privat via PM istället.

MajaL
0

Söt liten kille, har du stamtavla på honom? =)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

chade
0

#11 Nej tyvärr. Som jag skrev så kommmer han från en djuraffär!

MajaL
0

#12 Okej, jag har köpt en kanin med stamtavla och öronmärkning från djuraffär en gång, så jag tänkte det var bäst att fråga. =)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

chade
0

jahaa det var något nytt, haha :D