Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 841 ggr
[BonnieL]
0

Julklappar

Vad ska ni köpa för julklappar till era kaniner? Jag har faktiskt inte kommit på något jag kan köpa till dom änsålänge, så tips? vore jättebra! Om ni vet/vill kan ni skriva var ni köpt det och hur mycket det kostade.

Sweetienin
0

Jag har inte heller kommit på än, kanske två av dem som inte har någon sele än kommer att få det, och allihopa kommer få något extra gott att äta. De kanske får någon leksak eller ett nytt hus eller något annat kul… Det är riktigt svårt att komma på tycker jag. Djuraffärerna borde ha mer och roligare saker till kaniner! :P

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

MixiDixi
0

Kanske kanin-godis, lite morötter, en ny sele, ett nytt hus/sitthylla, eller kanske "köpa" en extra mysstund? Eller en tunnel, m.m eller bara lite banan?Glad

Fatma
0

Vad jag tror(iallafall mina kaniner) gillar bäst är att mysa med sin matte/husse och äta lite gott gott :)

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

EricaN
0

Min kanin ska få 2 nya selar, om jag hittar rätt storlek =) har hittat en leverantör som säljer jättefina bröstselar, perfekt för Emil =D

Brownie
0

Kanske en söt tomteluva :P

emms
0

Jag ska fira jul med mina den 23. Den 24 åker jag till mamma och den 25 firar vi med pappa ;)

Men dem ska få vara ute riktigt länge medans jag städar deras burar riktigt fina. Sen ska jag borsta dem fina och så :) Sen lägga in massa roliga saker i buren. Typ en kartongtunnel full med torv. :D Och sen ska jag nog fixa massa granris till dem och massa andra smaskiga saker. Och en stooor höhög mitt i buren med gömda godisbitar! :D Och så kanske dem får någon ny sele eller koppel eller liknande. Mat, fin bur och få vara ute mycket uppskattas mest :)

Emma

minkaninester
0

Min kanin ska få det jul gott! :)

• Kaningodis
  • Fler kompostgaller
  • Hinder (?)
  • Aktiverings boll
  • Katttunnel
  • Sele (?)
  • Koppel (?)

:) Ska dessutom vara ute hela dagen med henne, mysa och antagligen till en skog som ligger 15 - 20 min hemifrån. :)

MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.

" Everybody needs inspiration "

thexclub
0

Jag brukar ta tomma toarullar och fylla de med havregrynsgröt, ett par grönsaker och banan. Sen viker jag in kanterna och låter kaninerna själva försöka öppna "paketet", det brukar ge dem sysselsättning ett tag :)
Annars är det givetvis mycket gos och så får de komma ut och springa.

the vanity, it becomes insanity

alwiz
0

För något år sedan köpte jag en sådan där "pinne" som man trär på äpplen på, det var mycket uppskattat!
Har också köpt kaningodis X antal gånger, hiih ;)

Brukar också ha lite julmys så att dom får gosa och hoppa omkring i snön så mycket dom vill <3

Emma-lundqv
0

Det kommer att bli havregrynsgröt med banan och morot i som vanligt (;

Sen ska jag även köpa ett nytt högaller, tre vattenskålar, ett bröstsele och ett-två koppel som också får räknas som julklappar.

Fatma
0

Kanske nu ska köpa en "tyg" transportbur och två hängande metallskålar av Wera så det får nog bli några av klapparna.

Sen får dom nog extra mycket gos/vara ute och sånt. Och lite gott gott. Vet ej om det blir mer ;)

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

Popstar
0

ska köpa ett kaninhus, leksaker och så blir det nog havregrynsgröt med banan och äpple Oskyldig

självklart massor med gos och nystädade burar :)

Sashhi
0

Havregrynsgröt med banan, äpple och morot i, tradition det. :)

Not your mom, not your milk.

[BonnieL]
0

Havregrynsgröt verkar ju smarrigt, det ska jag också ta och göra Glad

pigelina
0

Mina kommer få "julbord" en talrig full med massa gott som tex morott åpple banan, hallon det dom tycker om(kommer va lite olika eftersom dom gillar olika, sen sås ka dom få lite godis och kanske havregrynsgröt med banan.

kanske blir jag klar med mina burar till julafton då får dom ett nytt hus:P

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus