Kanin iFokus

Kanin

Etikettnamnförslag
Läst 1846 ggr
Ida-M
0

KaninGårds - namn?

Jag skulle vilja ha ett bra namn till min kaningård :) Något fint och som inte är upptaget. Alla idéer mottages :D

TereseE
0

Vilken ras? och färg har du tänkt föda upp? Kan bli lättare att hitta på något passande med lite mer information. Glad

[Wera]
0

Exempel är ju t.ex bodde jag i ett område som hette Sandhed och då skulle en kaningård kunnat heta Sandhedens kaningård.

Eller t.ex. så finns en uppfödare i Orsa som kallar sin kaningård Orsakullans kaningård.

Jag heter Berggren i efternamn så min kaningård kallar jag Berggrens kaniner.
Finns mkt blåbär här så jag skulle kunna heta Blåbärsskogens kaningård 8vet dock inte om det är ledigt, jag bor i en skog så därför passar det)

Smultronbackens är fint men det är uppgate (ej reggat)

Ida-M
0

#1 Om jag nu får för mamma så kommer det vara Dvärgvädur eller någon blandras..

#2 Ja, hade tänkt ta Näckrosens Kaniner, men det var upptaget >.<

Ida-M
0

#2 Smultronbacken var jättefint! Men tyvärr upptaget :/

PimTheGreat
0

Då behöver jag lite tips…;-) Leopold och det tycker jag låter konsigt till kaningårdsnamn. Sen bor jag på grenadjärsvägen o det låter me konstigt. De bebisar som kommer är från TJS, löwen och dvv…de förra kullarna var mellan TJS/dvv och de kommande nu är mellan dvv/löwen. Någon som har något bra tips?? Jag är väldigt glad för blomman orkidé och då den vita men jag vet inte…råd nån?

Ida-M
0

Tråden kan låsas då jag redan har kommit på ett namn som är toppen! :)

[Wera]
0

#4 var just det jag skrev i #2, fast vet inte hur jag fick det till uppgate, menade upptaget.

Ida-M
0

#7 Haha, okej :D trodde du menade "om det var upptaget"

Fralice
0

Silverlyckans ?:D

Ida-M
0

#9 Japp, det heter den nu ;D

Fralice
0

Hhaha såg det :)

PimTheGreat
0

ingen som ville hjälpa mig eller???Förvånad

MixiDixi
0

syréenens kaniner? Eller Armor-kaninens uppfödning, GuldKaninens uppfödning …

Ida-M
0

Tråden kan låsas då jag redan har ett.

Inlägget är låst för nya kommentarer