KaninGårds - namn?
Jag skulle vilja ha ett bra namn till min kaningård :) Något fint och som inte är upptaget. Alla idéer mottages :D
Vilken ras? och färg har du tänkt föda upp? Kan bli lättare att hitta på något passande med lite mer information. 
Exempel är ju t.ex bodde jag i ett område som hette Sandhed och då skulle en kaningård kunnat heta Sandhedens kaningård.
Eller t.ex. så finns en uppfödare i Orsa som kallar sin kaningård Orsakullans kaningård.
Jag heter Berggren i efternamn så min kaningård kallar jag Berggrens kaniner.
Finns mkt blåbär här så jag skulle kunna heta Blåbärsskogens kaningård 8vet dock inte om det är ledigt, jag bor i en skog så därför passar det)
Smultronbackens är fint men det är uppgate (ej reggat)
#1 Om jag nu får för mamma så kommer det vara Dvärgvädur eller någon blandras..
#2 Ja, hade tänkt ta Näckrosens Kaniner, men det var upptaget >.<
#2 Smultronbacken var jättefint! Men tyvärr upptaget :/

Då behöver jag lite tips…;-) Leopold och det tycker jag låter konsigt till kaningårdsnamn. Sen bor jag på grenadjärsvägen o det låter me konstigt. De bebisar som kommer är från TJS, löwen och dvv…de förra kullarna var mellan TJS/dvv och de kommande nu är mellan dvv/löwen. Någon som har något bra tips?? Jag är väldigt glad för blomman orkidé och då den vita men jag vet inte…råd nån?
Tråden kan låsas då jag redan har kommit på ett namn som är toppen! :)
#4 var just det jag skrev i #2, fast vet inte hur jag fick det till uppgate, menade upptaget.
#7 Haha, okej :D trodde du menade "om det var upptaget"
Silverlyckans ?:D
#9 Japp, det heter den nu ;D
Hhaha såg det :)

ingen som ville hjälpa mig eller???

syréenens kaniner? Eller Armor-kaninens uppfödning, GuldKaninens uppfödning …
Tråden kan låsas då jag redan har ett.