Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 2236 ggr
Emelie
0

Gekås-tråden!

Alla forum måste ha en gekås-tråd. Därför skapar jag en! Alla ni som varit på gekås och köpt saker till era kaniner, lägg gärna ut bilderna. Det är kul att se för oss som ska dit vad som t.ex. redan finns där osv. dock kan sortimentet variera stort, men vissa saker finns inne året runt.

Jag åker själv dit på söndag så vill gärna veta vad för kaninsaker som finns just nu.

Så släng ut bilderna med er! OBS! Inga priser får skrivas.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

pigelina
0

åker dit ibland, typ 1g per år:P

sist köpte jag ett bröstsele och borste och kam:P

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Hermelina
0

Har tyvärr inte varit där ;P

Emelie
0

#1 Åh :) vet du om de har bogselar där?

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Emelie
0

#2 Jag rekommenderar dig att åka dit om du är ett shoppingfreak ;)

pigelina
0

#3 inte vad jag sätt, dom har ju katt/hund saker mäst

// Hanna

Emelie
0

#5 Ja det är det tråkiga .. synd att kaninintresset fortfarande är så litet.

[BonnieL]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har köpt den här transportburen:

[BonnieL]
0

Matskålar..

[BonnieL]
0

Plastskålar

Emelie
0

BonnieL: Vad mycket fina skålar. Jag gillade speciellt skålarna på #8. Riktigt fina former!

[BonnieL]
1

#10 Tack =)

jossan84
0

Jag och min kille var där i sommras, eftersom deras landställe "bara" ligger 16 mil därifrån. Köpte dock inga djurgrejjer. Var väl ok, men kommer nog inte att åka dit igen. Var som en större variant av ÖB. En del grejjer bar dyrare än på maxi och mycket "skräpgrejjer" i dålig kvalitet. Var bara jobbigt att inte kunna ta sig fram, och ändå var vi där när det tydligen var 'lite' folk :P

Det lönar sig säkert om man bor i närheten men för vår det förlorade vi nog mer i bensinpengar än vad vi känade på att handla.

Emelie
0

#12 Oj, aldrig hört någon som sagt så, det var nytt! Saken är den att det finns så sjukt mycket saker där, och det finns inget som inte finns på området? De har till och med en stor sexaffär intill för folk som gillar sånt. Så det finns inget de inte har ;)

jossan84
0

Jo, det finns många affärer runt om, Net on Net bla. men dessa är inte billigare än vanligt utan ligger där för att slippa höga hyror som finns i städerna men samtidigt ligga där det finns mycket folk som vill handla.

Emelie
0

Absolut, dock finns det billigare affärer runt om också. Och jämför man med Stockholm så blir allt iallafall billigare ;)

Skokanonen/skopunkten som ligger bredvid har iallafall ruskigt billiga skor och även väskaffären inriktar sig på billiga varor. Så allt finns det affärer runt om som inte har de "normala" priserna.

[sstorm]
0

Jag har varit där! :D hade dock inte kanin då, så de blev häst grejer för 4000 :P

Emelie
0

#16 Haha juste! Kommer ihåg när du skrev om det på BDB. Alla rosa och dödskallesaker va? ;P

[sstorm]
0

#17 jah, de blev sjukt mkt rosa! :D

Emelie
0

#18 haha, du blev känd på hela Apalle för "rosa ekipaget"

[sstorm]
0

#19 hahhaa, ni skulle bara se hela min mundering x) Tyvärr ska jag ju sälja allt nu då :P

Valkyrie
0

vad kostade transportburen? :D

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

pigelina
0

#21 60:-

// Hanna

Valkyrie
0

oj vad billigt :O jag vill jättegärna åka dit men ingen i min familj vill det :(

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!