Vad för färg?

Det ser lite ut som madagaskar, men eftersom hon verkar vara vit på undersidan så vet jag inte. Kanske någon viltfärg.

Såg mer ut som nån typ av viltröd eller viltgrå…

Ja typ viltmadagaskar :D haha

Nu är inte jag nån hejjare på färger. Men skulle tro viltbrun och/eller grå 

Jag tycker också han ser viltgrå ut.
Jag är inte speciellt bra på färger faktiskt, men jag kan bara hålla med dom andra. viltgrå typ.
Jättesöt :)
Jag är inte bra på färger….förutom när jag själv målar…hehe….Men söta Märta!!! jag tänker på Beatrix Potter sagorna om kaninerna……"lilla syster Kanin"…..så fin så fin.
Helt klart viltgrå
tack så mycket =)
ser ut som en mörk Madagaskar… he he

Säger oxå viltgrå!

Färgen heter viltbrun!
#14 : Nejnej .. De är viltgrå
Jag säjer nog Viltröd med stänk utav grått. eller solblekt viltgrå kanske? ;P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Som vanligt kan jag inga färger.. ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Talismana!
Det ser ut som din kanin är viltgul! =)
jag tycker din kanin ser ut å vara isabellfärgad… fast ja vet faktiskt inte om de e en kaninfärg… de kanske heter nåt annat… :P
#20 - OK, jo vissa säger att de tror han är viltgul :) Jag tror nog att bestämt att han verkar vara det eftersom att det är så många som tror det…
#21 - Ahaa.. Vad är det för skillnad mot viltgul? *Inte så bra på färger* XD

#19; Det är då en sååååå fin kanin + färg så det är inte klokt! Vet nån om det går att få tag på en sån d.vädur med samma färg nånstans??? ;) (I närheten av Dalarna..)
#19: Han är viltgul :)
#23: Du har ju precis köpt en till kanin Hopi? Hihi…
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#25; Ja det har jag ju.. hehe Men skulle ändå vilja ha en dv.vädur i den färgen… ;) hehe har ju bara två kaniner.. Det är ju inte så mycket egentligen… 
hehe :P tror nog att vildgul å isabbellafärgad e samma… :P färgerna liknar iaf varann :D
28: Nej, viltgul och isabella är inte alls samma färg! Färgerna liknar ju inte ens varann :P Googla lite så ser du hur stor skillnad det är mellan isabella & viltgul ;)

#19 Min första kanin var typ samma färg, vet dock inte namnet på färgen men jag skulle gissa på viltgul!
Jag skulle gissa viltgrå 
aha… :P trodde isabbellafärgad var som viltgul ser ut som… xD jaja :P nu vet ja de iaf :D