Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 1251 ggr
mimmi.k
0

"Bella spela död!"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår var jag nere i garaget och lät kaninerna springa löst som vanligt. Bella kom fram till mej och jag började kela med henne. Jag la henne på rygg i mitt knä, och hon låg helt stilla. Så jag provade lägga henne på rygg på golvet och hon låg stilla. Jag har tränat henne till att när jag rör henne på magen sätter hon sej upp igen.

Jag håller på att lära henne lägga sej ner själv… det går ganska bra. Hon är så duktig.

Bilden tog jag igår, jag kunde bara lägga henne på rygg och så låg hon kvar så tills jag rörde henne på magen!

mimmi.k
0

En bild till!

KajsaM
0

Hur lyckas ni? Hampus fullkomligt HATAR att ligga på rygg.. Lite problem när man ska klippa klorna och om inte nån hjälper mej :D HUr gör ni??

mimmi.k
0

Jag vet inte… vissa gillar vell det och andra inte….

Hopi
0

Men wow vad sööööööt! =) Helt underbar ju!! ;)

KajsaM
0

Jöttesöt hon är ju :)

Varför gillar inte hampus det? ;D

mimmi.k
0

Kajsa_ : Jag vet inte… han kanske är sån…

#4 och 5… Bella tackar!

KajsaM
0

Haha nej han är nog ingen ryggnin :P

__iE
0

vad sött det såg ut :P

mimmi.k
0

Bella blir så glad!!!

kalle-kanin
0

grymt söt kanin  :)

Frida-L
0

Gud va söt!

Kajsa_; Elvis gillar inte heller att ligga på rygg, då börjar han sprattla. När jag klipper klorna på honom går det alldeles utmärkt att göra det själv. Han sitter i mitt knä och jag tar en tass i taget (håller i handen) och klipper klorna på den tassen. Det går hur bra som helst. :)

Myrra
0

Naaw va söööööt!

KajsaM
0

#11 Jasså :P

myriis
0

Min dvärgvädur älskar att ligga på rygg :) Men Candy hatar det >.<

KajsaM
0

Hampus med >.<

Viran90
0

bella är lik min kanin Ninni -- samma twemprament verkar det som :)

Tina-A
0

Häftigt! Försök lära henne spela död, att lägga sig så själv :P Vore ju jättehäftigt om du lyckades!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Lotta_A
0

Dom flesta kaniner gillar inte att ligga på rygg så mkt. Det är lixom inte en jättenaturlig ställning för dom. Plus att magen är en känslig del på kanine så dom brukar inte gilla att ligga med magen uppåt sådär.

amand
0

Min ena kanin äälskar att ligga på rygg, den andra hatar det! :P

KajsaM
0

Haha Amanda :P Är det dina som är motsattser? Eller var det nån annans :P

amand
0

Haha, nej det var nog inte mina.. Men mina är nästan också motsattser. Den ena älskar att mysa och bli ompysslad, den andra vill hellre springa runt och leka :P

myriis
0

Det var mina som var varanns motsatser, men nu har den ena börjat bli kelig (den som avskydde klappar förut) Antinge har hon kommit in i någon omvänd tonårsperiod eller så kom hon in i den tidigt och kommer ut ur den nu xD

KajsaM
0

Okej :D

julia93
0

hej mimmi

Viran90
0

humn, Ninni kan ligga ner på komando, men inte så sidan, inte så mkt. dt gillar hon inte, därför tänker jag inte jobba vidare på det. Obekvämt kanske ?

KajsaM
0

#25 När dom ligger ner på sidan är dom trygga.. Man maan inte "tvinga" en kanin att ligga så :D

Jojsan
0

åå så söt! :D

ja skulle gärna vilja att mina kaniner skulle kunna ligga på rygg hlet stilla… :P

Jojsan
0

helt* :P

Lorelei_91
0

Vet du värför ?

Därför att när kanine diar sin mamma ligger den stilla. Då känner den sig trygg så därför ligger dom järna på rygg. :)