Fin skiss?

Tror att lite färg skulle göra susen!! =)
Okej, jag ska testa ;) Får se om det blir snyggare!

Fint var det ändå! Men tror ändå på färg! 

Jag tycker blyertsteckningar är jättefina….så behåll den utan färg…men som Matilda föreslog….skugga lite….
En sak jag fått lära mig av en konstnär är "inget är fel så länge du själv är nöjd - sen är det upp till betraktaren att tycka för sig själv med".
Fortsätt med tecknandet!!! Det kan aldrig bli för mycket heller….hehe.
Hehe, mina skisser ska jag då INTE lägga in.
De är lite mer nakna.

#0 Jättefin :)
#4 Din var jättesnygg Matilda =)

Matilda_91; Jättefiiin!
Ja visst är det kul att teckna!!! Även att måla!! Jag både tecknade o målade mycket för ett antal år sen, men nu blir det ingen tid för det längre.. Men det är synd för det är så avkopplande och nyttigt att sitta o måla/teckna!
NinniH; Vad tecknar du då..? hehe nakenhundar?? hehe ;)
Hopi: Njae, har gjort en skiss på en nakenhund.
Men har även 2-3 skisser på en naken kvinnokropp. Dock tecknad jag inte lika mycket nu, som jag gjorde förut..
Men för er som vill kolla in mina småcensurerade bilder (och de andra) kan kolla på min sida: www.nogg.se/zvinto

NinniH; Åh, kan du inte visa den på nakenhunden här??? Det vore sååå kul att se! =) Otroligt ATT du hade GJORT det iaf, jag som skojade hehe.
Hopi: Jodå, ska bara scanna in den på datorn. 
Här är en liten skiss jag gjorde på Zvinto, under en lektion i estetisk verksamhet.
Har tyvärr inte kvar originalbilden, den fanns på min dator som kraschade. 
Gud va söt Ninnih! Hur gör du den så "levande" ? ;P Vill nämligen lära mig skissa så fint!

NinniH; Men oj vad du är duktig att teckna!!! =) Jättesöt kines och Zvinto var ju bara helt suveräääään!!! Great! Tack för att du visade!!!
jag tacknar bara illrar 
Sajtvärd på Iller.ifokus

Då tycker jag iaf att JossanH måste visa en teckning oxå! =) Det vore kul att se en iller oxå!!! =)

Men JossanH vad braaa dom är! Verkligen superfina!! Ser så levande ut!!! =) Det verkar finnas några riktiga konstnärer här!!! =)
hihi, tack, tack! jag är sådan periodare.. dessa bilder gjorde jag väl på 2 dagar för drygt ett halvår sedan och har knappt rört mitt teckningsblock sen dess….
För ganska länge sedan hade jag även en "illerperiod" med mina akvarellfärger..
#12 den gillade jag mycket! och ni andra har också gjort ett fiiint jobb med era skisser!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jag tycker dom under #20 är helt suveräna!!!! Såna uttryck dom har allihop! Du är verkligen duktig, JossanH!!!! =)

Super fina JossanH =)