Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1610 ggr
Lindalusbus
0

Lägger ner Teddybells

Nu har jag bestämt mig… Jag lägger ner kaningården Gråter

Anledningen är att min tid inte räcker till, jag har ju två unghästar som kräver massor med tid och ork!

Det är inte ett roligt beslut att fatta men det blir bäst så. Just nu har jag bara ångest över att inte hinna med kaninerna så mycket som jag borde.

I alla fall är ALLT till salu: Kaninerna, burar, kompostgaller, skålar, höhäckar mm.

Ring för mer info eller gå in på hemsidan för att titta på kaninerna. www.teddybells.se 0702 77 49 25

Obs! Allt säljes billigt, bra hem är viktigare än priset!!!!!

/Linda

[Bolten]
0

Var finns du? :)

Lindalusbus
0

Stockholm, Nacka

Transport av kaniner ut i landet går att ordna!

Ida-M
0

Har du några selar till salu, eller vad för tillbehör som möjligtvis går att skicka?

Zessan
0

o, äntligen en som inte behöver skicka (A)X) Bilder på höhäck, skålar???:) Hur mycket kostar allt (speciellt kompostgallerna)? Intresserad av de mesta tillberhören om det är i någorlunda sick:D

Lindalusbus
0

Jag kan tänka mig att hjälpa till med transportering av kaninerna. Resten hämtas här i Nacka.

Däremot har jag ingen möjlighet att sälja burar och galler innan kaninerna är sålda

Galler 10:-/Styck

Uteburar 500:-/Styck

Höhäckar från Ikea 10:-/styck

Skålar keramik 20:-/Styck

Lindalusbus
0

Har inga selar kvar…

Zessan
0

#5 okej, som tur är kan jag hämta tillbehören då jag bor ganska nära och så men vill gära se bilder om du har:)

Lindalusbus
0

#7 Det ligger en annons ute på blocket nu, där ser man några burar och lite galler och så.

Kan fota mer när kaninerna har blivit sålda…

Zessan
0

okej, får försöka hitta den eftersom du inte länkat;)

Twinklys
0

#9 Länk till annonsen

#0 Nej, vad synd :( Hoppas du hittar nytt hem till alla fluffisarna snart…

Zessan
0

såg annonsen, dock inga bilder men skulle det gå att fixa?:) Hittar inte heller på hemsidan..;) Hoppas jag inte är för besvärlig (A) X)

[Agneslundin]
0

har mailat dig. såg annonsen på blocket.se :)

Hermelina
0

Usch vad tråkigt att du lägger ner… :(

[Agneslundin]
0

är väldigt intresserad av en bur och tillbehör !

Lindalusbus
0

#10 Tack snälla!

#11 Haha du är inte jobbig, ring mig så kan vi prata om vad du vill ha för bilder 0702-77 49 25

#12 Jag har svarat.

#13 Trist, trist…

Zessan
0

#11 skullle vilja göra det men är helt hes, så kan jag skriva istället?(A) Pm:ar;)

MajaL
0

Vad finns kvar nu?

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Hermelina
0

Jag skulle vilja köpa ett kaninhus, om du har det?

Lindalusbus
0

#17 Jag har fortfarande kaniner till salu!

3 vuxna dvärgteddys och 2 ungar.

Jag säljer sakerna så fort kaninerna har flyttat…

Zessan
0

#19 fortfarande inte fått svar… Men det kanske inte blir aktuellt förens kaninerna blir sålda?;)

Hermelina
0

#19 Okej :)