Åhh så förbannad
Vi hade besök av några idag och dom skulle fixa något på balkongen, och det jag såg sen var att någon hade trampat sönder mitt nyaste hinder till Chili och sedan GÖMT det för att det inte skulle synas. Är så himla arg och tänker ringa upp alla som var här och ska veta vem det är, personen ska göra rent kaninburen noga, eftersom dom inte gillar djur och betala priset för hindret och be om ursäkt. Blir så ledsen på samma gång eftersom jag varit så sjukt deprimerad och äntligt fått något annat på tankarna dvs Kaninhoppning igen och sedan krashar allt, har inte tillgång att bygga ett nytt eller så. Har inte tillräckligt med hinder längre eftersom dom har sålts/och jag har sjänkt bort när jag mådde så dåligt.
Var bara tvungen att skriva av mig. 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Guud vad otrevigt!! sånt gillar jag INTE! "/
Nej samma här! dom kunde iallafall kunna komma in till mitt rum och be om ursäkt. Men dölja det sådär och när det var mitt nyaste så blev jag sjukt ledsen.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Nej, fy så tråkigt! 
Tycker verkligen du ska kräva ett nytt hinder och ursäkt, för så som de gjort är verkligen inte okej! Självklart är alla mänskliga, och olyckor kan hända, men att bara gömma hindret istället för att erkänna är riktigt lågt!
Ärlighet varar längst!
#3 Exakt, pappa sa att jag kunde få 5000 för nya hinder men jag vill ha pengarna av personen som gjort det och en ursäkt öga mot öga.
Sa till pappa: hur skulle du känna om jag råka pajja din tv och sen låtsas som ingenting hänt och gå hem. Då vart han tyst.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Jag kan inte ens uttrycka hur jag känner, det är ju helt absurt! Att ens kunna göra så?jag hade totalt "PIP" av ilska…
#5 Känner ungefär likadant, en vuxen människa ska kunna gå in och be om ursäkt. Det är inte precis en 3åring!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Vad tråkigt!
Tycker det var oerhört dålig stil av dem som kom förbi och tog sönder det. :/
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Himla dålig stil!
Har också varit med om att någon tagit sönder ett av mina hinder och sen försökt dölja det, sjukt irriterande. Givetvis kan alla göra misstag och det är ju inte så att man blir galet arg pågrund av ett trasigt hinder, men ändå. Jobbigt när folk inte kan stå för vad de gjort.
the vanity, it becomes insanity
#8 Precis, nyinköpt och allt, var jätteglad över det så blev det såhär. Skulle såklart inte ta lika illa upp om personen bad om ursäkt men när den döljer sådär så jag jag ut och hoppa så ligger det trasigt i ett hörn.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se