tanden!
idag kl 2. var jag och klippte Skalmans tänder. det hela gick väldigt snabbt. 5 minuter seanre och 50 kr fattigare var jag ute igen!!
jag blev väldigt förvånad över hur billigt det var! jag som hade med mig 300 kr ifall det var dyrt!
men men Skalman var väldigt lätthanterlig och det tycket veterinären också. fast jag fick ett rivmärke på handen! men det får man väl stå ut med!
Medarbetare på Hundar.ifokus

Vilken söööötis!!! Vad skönt att det gick bra!!! =)

skönt att det gick bra :)
vi brukade klippa tänderna själva på Blixten ..
#2. aha okej! fast det var första gången han skulle få sina tänder klippta så jag visste riktigt hur man skulle göra!! men det är ju bra att man själv kan göra det!!

vi klippte också dom första gången hos en vetrinär :P liksom se hur dom gör :)

Varför klippde du tänderna på skalman? Snart ska jag iväg och klippa Elvis tänder hos veterinären :)
för den ena undertanden växte liksom över övertanden. men veterinären frågade om jag hade något i buren som han kunde gnaga på. och det har han ju, men han gillar inte att gnaga så mycket! tyvärr.. :( jasså är Elvis tänder också för långa eller?!

Bra att det gick bra :)
vad söt!
Jag klipper min kanins tänder själv nu för tiden, man lär sig, funkar super bra, min kanin brukar sova när jag klipper, fast e lite rädd att klippa i pulpan..
HJälp va läskigt det låter att klippa tänderna på kaninen! Men behövs det så gör det…..
Kan man alltså göra det själv…jag trodde de måste sövas ner…går kaninerna med på att nån kapar tänderna bara så liksom? Vad klipper man dem med? "Specialegonzalesaxen" eller vaddå?
Berätta för en som vill veta allt…alltid…hehe.

Vilken sötis Tribe :)