Planerad kull i mars
Tänkte vara ute i god tid.
Kommer att para mina kaniner i början på mars. Honan är hermelin/dvärgkanin och hanen lejon/dvärgvädur, båda har mycket bra hoppgener. Härstamninsbevis medföljer.
Så är du intressera av att få vara med från början så kan du tinga kaninunge redan nu. Troligen kommer dom att vara redo att flytta i slutet på maj.
Vi bor i Vänersborg.

Roligt med ninungar =)

Kan berätta lite om mina kaniner:
Hanen: Flaffy. Han är två år i maj. Kommer från Tingvallens kaninuppfödning i Göteborg. Han är blandning mellan lejon/dvärgvädur. Är gul/blå japantecknad. Han är en helt underbar liten herre, med tanke på att han bara varit här en vecka så har verkligen visat vad lugn och tillgiven han är. Springer efter mig som en liten hund, hoppar upp i knät så fort han får chansen. Han har mycket hoppgener i sig. Bl a har han en bror som är klassad elit.
Honan:Busan. Är född 1 september 2006. Kommer från Firestorm ´s, från en tjej i Lysekil som har hoppkaniner. Hon är blandning mellan hermelin och dvärgkanin. Är viltgrå. Hon så snäll och go, har aldrig försökt bita mig. Älskar att bli kliad i ansiktet, Hon är verkligen en sprallig och glad liten tjej. Hon har också hoppgener och kan märkas rätt som det är, hoppar upp på saker och gör skyhöga glädje skutt =)
Om det är något mer ni vill veta så är det bara att fråga.