Sollentunamässan Söndag!
Hej! :)
Jo nu vill jag veta vilka från kanin.ifokus som kommer till sollentuna husdjursmässa imorrn! 
Jag kommer att sitta i Svenska Musklubbens (svemus) monter och vara domarsekreterare. Jag är 167 cm lång.. ljusbrunt hår.. kommer att ha silvrigt diadem med mönster på mej:)
Så kom gärna fram och prata med mej.. var inte blyga ;)
Hoppas jag får träffa många härifrån *ler*
Som du redan vet kanske jag kikar förbi :) Men håller nog mest till vid kaninhoppningen ;)

Lycka till :) Och ta många kort ;D
Skriver här jättetidigt idag.. gick upp nyss:/ Ska åka vid kl 8.30. Hej då!! Jag skriver om hur det varit.. sätter upp kort osv. när jag kommer hem;) Ska ta många kort *hihi*

Ja gör så :D Kul för oss som inte är så insatta i det där med utställning att se hur det går till ;)

Ja precis så vi får se ;)
Jag hade tänkt gåå, men det vart inte av tyvärr :( Var det kul??
Jag har varit på musutställning nu!!!
I sollentuna husdjursmässa! Jag vann!!! En utav mina engelsktypade (Morakullan's Nolaxima) blev 1:a i Standard Class!!
Och Morakullan's Nolaxara blev 4:a

Och jag vann massooor med saker!
Jag vann 5 rosetter, 1 certifikat och ett premier kvalité. Och 4 st toalätt påsar med 10 liter i varje
Och jag vann massa mat och godis till mössen
Det var jättekul!
Svt var där och filmade mej och dom andra domarna!! Och mina möss:) !
Jag ska göra om det här.. helt klart!!
Sen så vill jag säga tack till: Vattnadal, nattskjorta, muszimba, lisaisa, mandymoo och Mr.Nibbles som var med mej där idag! Vi hade jättekul!:)

Jag var där!
#7: GRATTIS :D vad roligt för dej! Har någon bild på godbiten som vann kanske? :D
Grattis :)))
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

GRATTIS :D
Tackar tackar 

Grattis malin_2!!! jättesöta möss!!! =)

Grattis :) Vad roligt!
å så kul! kan du inetlägga ut bilder på dina möss?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com