Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1729 ggr
mandariiin
0

K: Tre vånings bur

Söker efter en bur, modell större. Tre våningar är ett måste. Ungefärliga mått 100x100x50cm. Färg spelar ingen roll.

Om det inte är allt för dyrt vill jag helst ha en hörnbur.

mandariiin@hotmail.com

Denna kommentar har tagits bort.
mckrill
0

Hej!

Jag har en helt ny trevåningsbur av den andra typen. Den som går i grått alltså. Jag bor i Stockholm.

mandariiin
0

#2 åh! pris? jag bor oxå i sthlm :)

emms
0

Måste bara påpeka att dem burarna inte är lagliga för kaniner. För marsvin passar dem därimot bra :) Om dem vill förflytta sig mellan våningarna vill säga :P

Men den funkar om kaninen ska hoppa fritt, och bara ha den som mat/bajs plats :P

Emma

mandariiin
0

jag har illrar.

emms
0

#5 Dåså :D

Emma

Zvintos
0

Jag antar att du ej har tillstånd från butiken att låna bilderna i din sökes-annons? Tar bort bilderna. Det är tillåtet att länka till sidan där bilden finns, men inte att använda  själva bilden utan tillstånd.

mandariiin
0

teddytassen.se

mckrill
0

Hej! Nätet är nere därhemma. 1300kr kan du få den för. Det var en dålig affär av mig att köpa den ser jag. 1800 gav jag för min, och den har jag aldrig monterat ihop, eftersom jag har kaniner.

Jag skulle kunna leverera buren också.

nennsan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

www.teddytassen.se har både rektangulär och hörnbur 3våning. Jag har själv köpt min rektangulära 3våningsbur där!

[Wera]
0

#10 TS har länkat Teddytassen i #8 - så hon har sett burar där antar jag, men jag tror hon letar efter begagnade eftersom dom är billigare :)

mandariiin
0

exakt, det var på teddytassen.se jag hittade bilderna. och jag har hitta en ny i butik här för 1199kr. #9 tyvärr är din för dyr.

hade hoppats på att någon kanske hade någon som skräpade där hemma som jag kunde få något billigare. annars köper jag bara från butiken.