Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 634 ggr
Pinscher2
0

Är så kär

Jag är nog kär… Trodde aldrig att jag skulle älska Nicko så här MYCKET!!! Han är en helt otrolig kille som man inte kan göra annat än att älska!!! Kärlek är ett faktum ;o)

I skrivande stund ligger han och nannar i mitt knä, och då älskar man honom inte mindre direkt!!

Åååå vad jag ÄLSKAR den här illern!!!!

myriis
0

Vad bra att ni har kommit överens! :D Så han är inte allt för busig då? :-) Och hur går det med toa träningen?

Pinscher2
0

Nog har det gått bra allt! Nå hyss har han inte gjort än så länge och han har fortfarande inte bitit mig ;o) Han är SÅÅÅ duktig att gå på pottan! *är så stolt*

Tina-A
0

Vad underbart det låter :) Biten blir du nog förr eller senare, oroa dig inte ;)

Toppen att du hittat en sån härlig kompis :) Man fattar verkligen inte varför man väntade så länge med att köpa iller!!!

(Dock hade jag tur som faktiskt fick köpa iller fast jag bara var 17, efersom många har krav på att köparen ska vara minst 18)

Men DU har haft några år på dig, så du har ingen ursäkt till att ha väntat :P

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Lotta_A
0

fy så underbart. illrar är ett fantasktiskt djur :)

__iE
0

gulligt ! :D :P

men iller ? jag trodde ju det va en illnin ;) :D Oskyldig

Lotta_A
0

#5: Haha. Eller en KanIll :D

Frida-L
0

Vad bra att ni kommer överens, illrar verkar så gosiga!

KajsaM
0

Vad bra att han trivs hos er :)

Muumintrollan
0

Woooops……är ni här med o busar #5 och #6????? Men vem vet vad som händer om kaniner blir lika kära i Illrar som Pinscher….mamaaaaamiiiiiia……nu är det inte "hondar tala mat"….nu blir det risk för "illrar tala kaniiiiin"…..ööööh.

Kul o underbart att få vara kär i sitt husdjur…SÅ ska det vara!!!!

__iE
0

#6, hahah, jaa kanske de jaa ;D

#9, Oskyldig hahaha, tkr nästan du är värre Räcka ut tungan

Clariiz
0

:O nämen iE å Lotta. Tar ni ungar på kanin med Illrar. herregud :O ;P

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Pinscher2
0

Nä, vi kallar det illnin och kanill för att våran lilla Nicko ska passa in här på kanin.ifokus… ;o)

__iE
0

haha, preeccis Räcka ut tungan