(s) Burar mm
Har rensat lite bland smådjursprylarna..
4 gallerburar
3 - 100x50 cm kan skilja någon cm. runt 200 kr st
1 - 75x40? 150 kr
Dom är rengjorda efter bästa förmåga men den lilla och en av dom större var svåra att få ren i botten dom har även ihopfällbart galler.
5 st komplement backar 50 kr + 4 st galler korgar 50 kr
ca 100x50 cm. har haft dom i ett burskåp till marsvin förut. men själva skåpet att jag modiferat om till en stor kaninbur istället.
har även endel vattenflaskor, matskålar, trähus tillsalu
och bogselar och vanliga h-selar +koppel
Även en träkorg till katt/mindre hund och en kattkorg i tyg säljes
Bilder fixas vid intresse.. lättast kontakt är genom msn yesmio@live.se

hur ser bogselarna ut?
#1 dom är beställda från rabb-it
En rosa och en mörkgrön..

Är då ev intresserad av den mörkgröna.. hur mycket kostar den då? och är kopplerna också från rabb-it?
Okej, Fast det är lite gnagt på den gröna, kommer inte ihåg hur mkt och vilken rem.. Kan kolla upp det imorgon.. japp har ett koppel från samma ställe i samma färg :)
Hej, tänkte fråga om den rosa bogselen fortfarande finns kvar och till vilket pris? :)
/Emelie
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Jora den finns kvar. den är alldeles ny har inte använt den än.
Säg ett pris. (minns inte vad den kostade ny)
Bättre du säger ett rimligt pris så tackar jag ja eller nej haha :)
Hur stor är den? Passar den till en lejonhuvad?
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
det är medium, passar dvärgvädur vet jag, men är inte säker på om den passar lejonhuvad.
Då får jag nog tyvärr tacka nej. Mina kaniner är inte så stora :)
Okej. jag skulle tro de med.. för ena honan är lite mindre och selen är lite stor för henne..