Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 464 ggr
[Caroline92]
0

Kanin bortskänkes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skänker nu min kanin. Skänker bort honom på grund av att jag känner att jag inte riktigt har den tid/intresse som han kräver. Och inte riktigt pengarna heller.. Han är en utekanin. Utebur följer INTE med eftersom att den tyvärr är för liten och jag har tyvärr som sagt inte den ekonomin som kräver för att jag ska köpa en större bur.Han är en relativt stor kanin, så han kräven en större bur. Han är snäll, men om man ger honom för lite uppmärksamhet kan han naffsa. Det kan han även göra om man kommer i mörkret och han inte vet vem man är.

Mina krav jag har är:

*Jag vill kunna hålla kontakten med köparen, och kunna komma och hälsa på.
*Skulle vara trevligt om jag kunde få bilder på honom
*Om han måste säljas vidare, så vill jag absolut veta vart han hamnar och gärna träffa de nya ägarna innan han säljs.
*Han ska få fortsätta vara utekanin.
*I det nya hemmet ska det helst inte finnas barn under 8 år, då han kan naffsa till om man är för hårdhänt.

På sommaren ska han kunna springa i en hage
På vintern ska han bo i en bur som står på ben.
Ska väl även informera om att han kan hoppa över kompostgaller

Vill ni ha mer information eller se flera bilder så är det bara att skicka ett mail. F.ö så fick jag honom från ett arbetskooperativ, så jag vet tyvärr inte Vilken ras? han är eller vad hans föräldrar var för ras.

Vill ni bara ha Ludde så är det gratis, men vill ni ha tillbehör så kostar dom:
Toalettlåda 40:-
hö/grönsaks-boll 30:-
höhäck 30:-
matskål 50:-

En aningen akut eftersom att det känns som djurplågeri att han bara får vara i sin ganska lilla bur hela dagarna. För jag har som sagt inte tid.

Jag bor i Älvsjö

Talismana
0

Lycka till med försäljningen!

Tina-A
0

Hoppas någon kan ta honom

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

myriis
0

Har skrivit ett gb till dig :)

KajsaM
0

#3 Är du intreserad? :) Lycka till!

myriis
0

Mja, kanske ;) Får se med föräldarna också, om jag har möjlighet att ta en kanin till (Candy ska ju få ungar också :P)

KajsaM
0

Oj en massa niner :D

Lotta_A
0

Fin kanin. Hoppas han få komma till ett bra hem :)

Cherry
0

Jag hadde kunnat ha den men det är lite fullt med djur hemma hoss mig nu, det går knappt att sova på natten av allt ljud:P

[Caroline92]
0

#8. Ok, men han är ju utekanin ;) så då låter han ingenting ^_^

Cherry
0

Jo, jag kom på det nu men var bor du då?

[Caroline92]
0

Hmmm…Jag bor i Älvsjö, för långt bort från gbg :(

Cherry
0

ja det är en bit:P

Frida-L
0

Jag tycker det är bra att du är så noggrann med var kaninen hamnar, så är jag med, fast jag har inte sålt någon. Lycka till, kan tyvärr inte ta honom då vi är borta hela sommáren och jag måste hitta kaninvakt till mina andra niner också…

[Caroline92]
0

#12 jo :P

#13 ja, självklart vill jag följa upp och se att han mår bra. Skulle aldrig bara slänga iväg honom till första bästa. Vill att han ska få det bra =), Har du många kaniner?