Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 781 ggr
Tina-A
0

Saknar kaniner

Nu har jag mestadels på grund av allergi inte haft kaniner på.. vad är det nu? 2-3 år? Åh jösses!

Jag saknar att ha kanin! Det är såååå mysigt. Men som det är just nu i min lägenhet så funkar det bara inte, kaninerna måste kunna stå ute påga min allergi.. Men så fort jag flyttar till någonstans med tomt så ska jag definitivt skaffa kanin igen!

Ville bara skriva av mig lite!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Maiae
0

Förstår dig! Jag skulle aldrig klara mig utan kaniner, haha! ;)

Mvh Maia

[BonnieL]
0

Ush ja, det förstår jag. Hoppas du snart kan skaffa kaniner igen :D

Zvintos
0

Förstår dig till fullo!
Hade jag inte lyckats hitta ett stall att hyra in kaninerna på, hade jag också blivit kaninlös ett tag.
Dock hade de blivit satta hos fodervärd under den tiden.

thexclub
0

Känns som att det måste vara helt galet tomt att inte ha någon kanin, hoppas du flyttar snart så du kan skaffa någon då =). Vet du hur Leah har det nu?

the vanity, it becomes insanity

Brownie
0

Stackare! Tråkigt o tomt utan :/

Kaninisen
0

Förstår dig, har en liten flicka där ute som min syster fick ta över då jag inte ens kan stå 1 m nära henne UTOMHUS utan att känna av henne…

jossan84
0

Usch, ja. Har inte haft kaniner på två år, sen strax efter jag började plugga. Hade en i lägenheten en tag, men det funkade inte. Dels så åker jag bort varannan helg och måste ha någon som tittar till den och sen så tyckte jag så synd om den när den bara fick vara inne. Tror att de trivs mycket bättre ute där det är är mer liv, vind, dofter och kallare.

Hoppas på att få en bra jobb när detta är "över" så att vi kan köpa hus och jag kan ha kaniner :P Ser framför mig min kaningård med stora rastgårdar…