~ Buns Kanintillbehör
Vi handtillverkar häftiga selar, koppel, kanintäcken och rosetter till marknadens rimligaste priser!
Välkommen :)
Tilda & Cissi - Buns Kanintillbehör
(sidan är fortfarande under konstruktion)
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
Åh, ibland är det synd att man inte har en långhårig liten skit. Tivoli-rosetten var ju helt underbar ! Vet, man kan ha på sele, men nej.
Not your mom, not your milk.
ÅÅHH! vilka snygga! Ska beställa..snart kanske :P
Med vänlig hälsning,
Jenny
Jättefina rosetter:)
Ska bli kul o se selarna =)
Tacktack :)
Selarna är näst på tur. Jag tränar fortfarande för att de ska bli riktigt snygga och hållbara. Det får liksom inte se ut som en treåring har gjort den ^^
Ett nytt beställningssystem är påväg. Och .se adress ska fixas också.
Kan ju visa vilket tyg vi har till selarna just nu. Jag har bara köpt en test-bit som antagligen räcker till 4-5 selar. Med varje sele får man med en liten (gratis) rosett!
Priset på selarna kommer att ligga på ungefär 30 kr (frakt ej inkluserat). Kopplena kommer kosta 20-30 kr, och täckena 30-40 kr.
Såg inte alla bilderna, men dom jag såg var ju urläckra!
Längtar tills man får se selarna också :):)
Lycka till! :)
Riktigt fin sida!
Sjukt sugen på att beställa rosetter.. Hmhm..
Kanske sele också, till Pudding ;D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jättefin sida! :D
Supersnygga selar! Är superintresserad! :D
#8: Jag har inte fotat alla rosetter ännu, det är därför ;)
#9: Tack :)
#10: Beställ, beställ (A)
#11: Tack :) Vad roligt!
När får ni in den rosetten som är slut? Ska nog beställa. :)
#12 Jasså :)
Jag ska nog också beställa!
#13: Blå kanin kommer nya imorgon, eftersom pärlorna jag köpte försvann spårlöst, måste jag köpa nya. Dröm är jättejobbig att göra, så jag måste komma på ett nytt sätt att göra den, men det ordnad jag imorgon. Samma med Pricken.
Kommer garranterat beställa Sele+Koppel av dej! :)
Kommer nog beställa en sele, om jag hittar nåt tyg som jag gilar sen :)
Ska ju ändå köpa en till Bianca:)
Otroligt snygg hemsida! Rosetterna med. Har redan beställ 15 stycken, får vänta lite.. kanske beställer senare från er :D
Kommer också garanterat köpa saker av er :D :)
Emma
Vad kul! :)
Problemet med selarna är att vi inte hittar någon bra återförsäljare av små spännen. Kopplena har vi i princip gjort klara, men selarna är det lite segare med :/
Tycker att frakt-sidan var lite luddig. 5kr per rosett? Ni har skrivit rosetter. Skriv per rosett om det är per rosett ;)
Vilken rolig idé :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#21: Ja, den är bara ihopraspad, kommer inte in på freewebs av någon anledning.
Eller nu fattar jag inte? Det kostar alltså 5 kr i frakt för rosetter. Rosetterna skickas i ett helt valigt kuvert med ett helt vanligt frimärke.
#23: Så 3 rosetter kostar fortfarande 5kr? För det var så jag tolkade det. Kan man köpa hur många rosetter man vill för 5kr?
Väger kuvertet för mycket måste ni ju sätta på 2 frimärken, och sedan 3. Och ska det långt är det också fler frimärken som ska på, och har man då tagit 20 rosetter för 5:- borta i typ norge, då blir det supermegabilligt för dom men kostsamt för er ;)
#25: Ja, klart man måste väga det och se hur många frimärken som behövs. Det var det jag trodde du menade från början. Och då skrev jag ju att det bara var ihopraspat och att jag inte kan ändra för att freewebs inte funkar ^^

Underbart! Längtar efter selarna och kanintäckena, då jag redan har för många rosetter här hemma… 
Snygga =)

wiiihu xD. Längtar till selarna och ev kopplena kommer :D , då kommer jag antagligen terra dej med bestälningar xD
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Väldigt sugen på att beställa! :D men hur många dagar tar det innan man får dom ?
Ska Kanske Beställa en Sele Till Billy ^^,

det går inte att komma in på selar och koppel :/ Men RIKTIGT snygg sida och rosetter :D

Vad roligt att ni gillar våran hemsida! :) Inte riktigt klar, det kommer bilder på fler rosetter, selar och koppel.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Gillade verkligen rosetterna, Ska nog beställa sen.
Har pm:at men den funktionen kanske inte funkar riktigt ännu på nya Kif?
#35: Nej, PMen buggar just nu. Du kanske sett andra kommentarer om det. Finns även att läsa om på support.ifokus. Dom jobbar på det.
Wow:D har ni lärt er att göra rosetter nu?:D Älskar hemsidan;) Mycket fint:)

#37 Ja, nu går det framåt! Rosetterna är väldigt hållbara också, tråkigt om man har köpt och betalat för något som inte håller.
www.frihetenskaniner.se
#38 Så bra att det går framåt:)
JAG LOVAR ATT JAG SKA KÖPA TVÅ SELAR, OCH TVÅ KOPEL ;D xD <3
fantstiska rosetter !
Proffsigt gjort säger jag bara! ;D

jag ska köpa en sele + koppel sen :D
Selar och koppel kommer det att dröja med tills vi säljer. Det har uppstått lite problem med spännen o.s.v.
Men, nu är hemsidan i princip klar och vi har även flera nya rosettmodeller!

Jag har ingen fluffboll hemma .. men kan man använda rosetterna till människohår? xD

Ser framemot när sidan och innehållet är färdigt :D Det ser ut iallfall som att det är saker med bra kvalitet till bra priser :D
#43 - Du kan andvända på selen. :)

Kan du inte lägga ut en bild här på hur selarna ser ut än så länge så vi får se? :D

#43 Absolut! Och till hästmanar, hundars luggar (ex yorkshireterrier), selar, halsband till andra djur, fästa i ett mobilsmycke och sätta fast i mobilen och så vidare .. det går att ha dem till i princip vad som helst :)
#46 Vi har inte kunnat göra några selar pga att vi inte har hittat några spännen.
www.frihetenskaniner.se

#47 Okej, synd.
Gah, synd att ni inte hade Käleks-rosetterna med svart hjärta. :/ Har letat rätt länge efter en svart/röd rosett.

#48 Men det kommer eventuellt, men inte just nu. Vi får se om vi hittar några spännen helt enkelt :)
#49 Om du vill kan du specialbeställa en svart rosett (dock har vi inget svart sidenband just nu men det kommer ev) med rött hjärta ;)
www.frihetenskaniner.se
#49: Det finns svarta hjärtan att köpa. Finns det intresse kan vi göra sådana rosetter också.

#50 Hittar ni inte i vanliga textilaffärer? Jag var inne i en idag och hittade massvis av olika i olika storlekar. :)
Jättefin sida :)
#52: Vi har letat överallt. Vi har inte hittat några som passar överhuvdtaget. Vart är det du har hittat?
Här finns det också flera olika spännen i de sy affärerna här som är välsorterade =)
Men ska ni kunna sälja selarna så billigt och inte gå minus får ni nog hitta någon som säljer spännen i storpack över internet.

Vi har sökt (både i Sala och Skellefteå) men inte hittat några spännen alls.
www.frihetenskaniner.se
Går det inte att beställa spännen över internet då? Fast då kanske frakten går på en hel del =/

Jätte fina rosetter!

tenker köpa tio rosetter

heh , min ända långhåriga kanin är en hane :P . jag tänker beställa nåra rosetter.. :)
#60 Hanar kan ju också ha rosett ;)

Men om ni inte får klart selarna för att det inte finns spännen.. Kan ni inte börja med täckena? Jag är så nyfiken och kommer förmodligen att köpa två :)

Vaddå det fanns väl spännen på den där affären som vi var (sist?) på i fredags? Där ni köpte röda hjärtan.
Super fina rosetter iaf (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Jag längtar tills jag får mina:) Har ingen långhårig kanin, men kan ha på selet:)
#62: Det kommer det kommer! Det är mycket mer som ska till än att bara sy. Vi måste bestämma storlekar, tyger, priser o.s.v.
#63; Vad för spännen?

heh nu har jag beställt 3 :) en midnatt ,en stjärnfall , & en chokrosa :P ,

Nu under helgen skickas inga beställningar, men ni som har beställt och inte fått era produkter ännu kommer få dem på måndag eller tisdag.
www.frihetenskaniner.se

#65 Sånna som man spänner selar med?
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
#68: Hm. Jag såg inga?
puttar upp!

synd att den enda långhåriga jag har är en hane.. haha jag tror inte att jag sätter på honom en rosett (;
Däremot var det riktigt fina rosetter :)
#71 varför inte ?
#71 Klart det går, välj bara en lite mer maskulin rosett ;)

#72+73 Ja iof :) Får se hur jag gör ;P
Måste tillägga till er som beställt och betalat in pengar: Mejla gärna när pengarna är insatta. Jag måste nämligen åka till en bakomat för att se om någon satt in pengar, vilken gör att det dröjer innan ni får era rosetter. Så mejla gärna! :)
Till er som betalat in men inte fått några rosetter:
Vi (eller JAG) har haft lite problem emd en kund som inte har betalat in eller skrivit sin adress. Då jag ägnade ca 1 timme till att göra och plocka ihop hennes rosetter, tjatade jag ett bra tag men fick hela tiden en massa bortförklaringar.
Som ni säkert förstår tar detta tid för mig. Mer än ni tror. Jag vill gärna kunna ha in betalningarna så fort som möjligt, så att jag kan posta alla beställningar samtidigt.
Jag har varit sjysst och låtit många beställa via MSN, men det är slut med det nu, eftersom det uppenbarligen inte fungerar!
Nu är era rosetter postade och ni får dem efter helgen.
Ååh! Jättesöta rosetter :D <3 Asså jag vill köpa flera st men det står ju att det nte går längre.. :( men jättefina :D
Värkligen jätte fina rosetter du har!!
kommer bli roligt att se hur täckerna ser ut, och kopplerna och selarna ;D.
då kommer jag nog att köpa mycket utav dej !
#78: Tråden är över 1 år gammal. =)
Täcken?Till utekaniner eller till vad ?;o