Varför?!
Varför låser ni mina Johan Palm trådar? Skadar dom er? Nu får ni förklara
Om du funderar varför är du välkommen att ta det via PM med mig eller någon av mina Medarbetare.
Varför måste man göra det via pm? Det värkar som att man inte får göra en ända tråd här
har ingen aning vf…
någon som kan svara vf
Du kan väl starta en tråd om Johan Palm på musik.ifokus?
Det passar nog bättre där än på en kaninsajt :)
Kastanjegårdens Kaniner
Om du syftar på din senaste tråd var det precis som Wera säger pågrund av att den var gjord på en helg och det är OT-stopp då. Någon annan Johan Palm tråd har jag inte sett som blivit låst.
#2: Anledningen är att det är så mycket enklare att skicka iväg ett PM, istället för att starta en tråd om det.
Anledningarna till att trådarna är låsta, står ju dessutom i sista inläggen innan trådarna låstes.
Tråd 1 låstes helt enkelt för att den inte skulle gå framåt, utan riskerade att spåra ur istället.
Hade den fått vara olåst hade den med största sannorlikhet resulterat i missförstånd och ev lett till onödiga bråk, vilket i sin tur sänker stämningen på forumet.
Tråd nr 2 låstes för att den startades på en helg, då vi har OT-stopp.
Samtliga OT-trådar som startas under helgerna låses, av den enkla anledningen att trådarna först och främst ska handla om kaniner.
Så för att inte få för många OT-trådar är det OT-stopp på helgerna.
Har du några funderingar om det, så får du helt enkelt skicka mig ett PM.
#5 Johan Palm är en häst.. :S iaf. den tråd jag såg nyss.
#8 Hehe, då trodde jag fel. Jag trodde det var en från idol :p
Men isåfall så är det bättre att starta en tråd på ex ridsport.ifokus :)
Kastanjegårdens Kaniner

Håller med #9. :)
Jag råkade lägga in en bild på min häst, snälla asså jag fattar ingenting vf ska det va OT stopp på helger?

#11 Läs vad NinniH skrev i #7 så står det där varför det är OT-stopp på helger. :)
Mvh Hanna
jaha nu fattar jag =) fin häst !