Borstar
Vad använder ni för borstar till era kaniner? visa bild.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Jag har en borste som egentligen är till hundar. Med stålpiggar på ena sidan, och mjukt på andra sidan. Ska se om jag hittar bild.
Jo, här är en bild. Fast min är grön och svart och med annat handdtag. Funkar superbra! 
#1 Har en borste liknande den mjuka delen på den du visade men tyckte inte det följde med nå löst hår. Så jag tog en karda.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

har en mjuk borste som går att köpa i de flesta djuraffärer tror jag ska fixa en bild;P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Har en liten karda för smådjur och en hum.. luskam! =) Luskammen köpte jag på en djuraffär, i tron att det var en vanlig kam till kaniner.. hum.. sen såg jag VAD det var för kam.. hehe Men det gör ju inget att kamma dom ibland med den, som en liten säkerhet! =) (Dom KAN ju faktiskt få löss av tex höet..)

Skulle gissa att du måste ha både en karda o en kam till henne!
Jag har ju min vinthund, som är halvt Afghan; henne har jag både karda o kam till. För kardan går mer uppe på bara, måste ha kam för att komma åt tovor som blir närmare kroppen..

Jag en en "större" och en mindra kam till hampus :)

Okej, en kam.. är det nån speciell man ska ha? Till hunden min har jag en "hundkam" med väldigt glesa tänder, finns det sånna för kaniner med eller tar men en vanlig kam? ;P

#8; Det går bra med en "hund-kam", bara den är lagom stor till kaninen. =) Det finns kammar som är olika glesa, det behöver ju inte vara en allt för gles..Det är nog bra om det är en kam i stål skulle jag tro.. Plast tror jag sliter på pälsen..

Ja det är en stålkam, men den är rätt stor

Jag har en stålkam till mina hundar, som är kam åt båda hållen. Ena sidan är det glesare och andra sidan tätare. Den är inte så stor heller. Skulle nog passa för din kanin! =) Vet du vad jag menar för modell?

jag tror jag vet hur du menar.. Min kam har både långa och korta piggar, varannan lixom ;P Jag får nog ta och köpa en mindre :)

Jag har också metall på den stora :D inte för att man typ måste borta Hampus men det är roligt :) Och han tycker om det =)

#15 Det är sån jag har ;)
) Dom är för smådjur.