Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 783 ggr
Matilda_91
0

Utehagar..

Nu har jag tagit bort Albins utehage och har i stället en lite mindre till Gizmo. Eftersom Albins bur är mycket större än hennes tycker jag hon förtjänar att kunna skutta ut i utehagen när hon vill. I början var hon lite feg och vågade inte gå på språngbrädan men nu går det bättre :)

Albin är inte speciellt glad över att ha blivit av med sin älskade utehage och jag tycker lite synd om honom, men han skulle bli superstressad och försöka ta sig ut om han hade en Hage bredvid Gizmo.

Så istället har jag letat rätt på alla kompostgaller vi har och byggt en superstor Hage på baksidan av huset. Den är Albin ute och testskuttar nu och jag tror han gillar den :) Frågan är hur jag ska få tag i honom ikväll…

Hopi
0

hehe det kan nog bli lite jagande! *skratt* Det har det allt varit på min altan sen mer.. ;) Fått lov att minska ned ytrymmet, för att kunna få tag på Dennis igen! Han sprang under burarna osv där han visste att inte jag kunde följa efter! Det var precis som han tyckte det var jättekul att retas med mig! ;) Luringen!

Matilda_91
0

Haha, jo precis så är Albin med! Han tycker det är skitkul att jäklas! Tar typ tre skutt och sen väntar han och när man precis ska ta honom tar han tre skutt till. Igår rymde han och nästan hela huset (tre familjer) rände runt i trädgården och försökte fånga honom ;P

KajsaM
0

Hehe vad bra allt Gizmo får skutta ;D Kan förstå att albin är sur skulle jag okå vara :D Nån bild?

Matilda_91
0

Har tyvärr inga bilder på uteghagen, jag hade tänkt fota med det dröjer nog, för nu börjar ju skolan och då kommer man inte hem förräns det är mörkt ute och då blir det inga fina bilder ;P

Hopi
0

hehe Ja, det verkar vara roligt att bli jagad verkar det! hehe Vilka små busar dom kan vara! Men så goa! =)

KajsaM
0

Haha ni värkar har fullt upp ;D