Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1893 ggr
goldcool
0

(S)Socker Dvv-ungar, kanel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Nu är min hemsida äntligen ordentligt uppdaterad med bilder på nya avelsdjur, nyfödd dvv-kull söta som socker med bl a kanel, havanna, svart m.m.

Pssst…kolla in kanelbrokade ungen längst till högerSkrattande!

Pappa är *Saharahs Angelo*, ståtlig herre från skåne! Helt underbart gosiga ungar, se hemsidan. Stort intresse redan på denna kullen kan jag säga, men ej försent att anmäla intresse:

www.liljedalskaniner.webs.com

Kommer uppdatera dagligen närmsta veckorna. Här händer massa kul!

Liljedals kaniner - kaninverkstad / tillverkning

goldcool
0

putt

[BonnieL]
0

Fin sida! :)

goldcool
0

#2  Men du är för snäll. Tack!

Precis nyss uppdaterades med mina nyinskaffade *Lysfjords*-kaniner. Kolla in godingarna… www.liljedalskaniner.webs.com

goldcool
0

Kaningården växer. Jättespännande! Här är dottern till hon på bilden ovan, *Lysfjords Charisma* 3 månader. Varken hon eller mamman är dock till salu. Tråden svävar visst ut lite OT.

Bara flaggar lite för kommande kullar här vartefter.

*Stjärnornas Aida* och *Saharahs Angelo* är det som fått en superfin kull.

Zvintos
0

#3 & 4: De är så läckra. ^^
Har suktat efter dem ända sedan jag såg första bilden på k-net.
Skulle du få någon med liknande teckning i framtiden - hojta till. Oskyldig

(Blev lite OT från min sida med, sorry)

goldcool
0

#5  Absolut. Räkna med det. Läste att du snart flyttar åt mina trakter till. Lyllos dig.

Glad

EllanA
0

Vilken fin sida! Och snygga burar!

Baralisah
0

Jätte fin sida, underbart fina kaniner! Oskyldig

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

goldcool
0

#7 & 8    Jättesnälla ni!

goldcool
0

putt

Kullen fyller en vecka imorgon. Det ska firas med en ny bild, lägges in i helgen på hemsidan.

goldcool
0

Nya bilderna på kullen borde ni kolla på.Tyst

www.liljedalskaniner.webs.com

Trevlig helg alla!

Katti
0

Blir lite nyfiken på din Snöflinga. Hon är alltså beige "under" det vita om jag förstår dig rätt? Eller viltbeige? Kul! Att få fram en beige kanin är en dröm jag har haft sedan 80-talet Glad. Nu först har jag alla anlagen, så nu är det möjligt. Vi får se vad det blir till sommaren!

totten
0

Jag blir så sugen på en kanin till…. vi får väll diskutera när du kommer med buren :-)

Vi är så spända!

Liljedals
0

Tråkigt, mitt användarnamn "goldcool" är utelåst så nu har jag nytt. Undrar vad som hände?Foten i munnen

#12  Hej! Snöflinga bär på gult, det stämmer. Även blått. Dock inte vilt vad jag förstått. Jag har inte haft henne så länge än. Köpte henne från Lina på Stjärnornas i början på sommaren. Och hon är en helt fantastisk hona! Så snäll så himla snäll. *Skepperstads Rocky* kommer att få gulliga ungar ihop med henne till nästa säsong. Han bär även han på gult. =)

#13  Tack för ditt tålamod. Snart i Åkersberga.Glad

totten
0

Tack själv… Vi har ju blivit lite "frälsta" här hemma sen vi fick vår Curman och dina kaniner ser så fina ut. Vi funderar på en… eller från början gjorde jag det men nu börjar sambon fundera.. hi, hi…

totten
0

Dessa norska kaniner vad är det för speciellt med dom? (Vi är nämligen norska själva… )

Liljedals
0

#16  OT  Flört  Det är dvärgvädurar som jag nyligen importerade från grannlandet. Det speciella med dem är väl mest att de är otroligt fina! Både i kropp, temperament och teckning (om man gillar wienertecknat).

totten
0

Aha, kul och de har ju ett speciellt utseende!

Liljedals
0

#18  Ja, Solvi på Lysfjords har lyckats bra med sina djur och jag var bara tvungen att ha en bit av kakan!

totten
0

Vi får se vad framtiden säger om fler kaniner för oss ;-)