OT - Höstlov
Jag antar att det är ganska många som har höstlov nu elller som snart ska få det.
Vad ska ni göra på erat lov?
Kastanjegårdens Kaniner
Jag börjar mitt nästa vecka :)
På tisdan ska jag få min nya mobil <3 och på lördan ska jag åka på utställning :D Lite annat "tråkigare" också ^^
#1 Jaha, vilken utställning, ska du atälla ut? :)
Kastanjegårdens Kaniner
#2 Den i Hässleholm, då alltså PET =)
Får det idag efter skolan. Men mådde inte riktigt bra idag så stannade hemma idag :). Men imorgon ska vi iväg och hämta syrrans kaniner :D Och sen efter det ska jag till några kopisar ;) Kommer antagligen vara mycket uppe hos mamma och dem nya kaninerna. Men också här hemma och låta mina kaniner få komma ut mycket i hagen och så :D
Annars är inget inplanerat ;)
Emma
Jag är sjuk :( Men imorgon ska jag tävla blåbärshoppning på ridskolan. Och på söndag blir det kaninträff :D Sen ska jag vara med kompisar, ta det lugnt och någon dag följa med mamma till jobbet :)

Tänk den som ändå fick höstlov! Själv ska jag jobba på fritids 3 av dagarna och på en förskola de andra två. Lite ledigt hade inte varit dumt ;)
Ska till Stockholm i morrgon till på söndag.
Sedan på Måndag och Tisdag ska jag på Halloweenhoppträning som jag och några kommpisar annårdnar :) Det blir andra gången Pilot följer med på träning. :)<3

Mitt börjar idag :)
Men nästa lördag så ska jag på utställning (med några av våra hästar). Sen ska jag väll vara med kompisar. :)

Jag ska till Stockholm. Sen på söndag (?) hade jag tänkt vara med på en uppvisninghoppning på Arken Zoo. :)
Har höstlov nu! :D Har jobbat av allt så att jag verkligen kan vara ledig. Måndag och Tisdag ska nog familjen åka in till stan och gå på bio, käka god mat och bara ha trevligt ^^ Ska nog hämta min nya kanin också :D

Hm, jag ska vara med mina bästa vänner (Elin, Janna, Ankan och Jonte) två dagar, på måndag och på lördag, då det är Halloween.. då ska vi omogna 96:or ut och spöka, haha!
Sedan ska jag väl till Gbg en dag, ska köpa en vit skjorta att ha till mina hängslen. JAG ÄLSKAR HÄNGSLEN.
Sedan ska min brors kanin komma också (Den som ska heta Gösta eller Parvati, haha), det ska bli kul.
+ att jag ska rida en massa!

Jag äntligen höstlov.
Jag ska på halloween fest nästa lördag och sen ska jag till min mormor. Ska även umgås mycket med kaninerna, Och jobba med ett SO arbete (geografi) som ska bli klart -_-
MVH Emsis Persson
Har äntligen fått lov nu! På måndag flyttar två marsvin in hit så det blir fullt upp.
Jag ska på 3 halloweenkvällar + träffa lite kompisar från en språkresa i somras :) Annars ska jag nog ta det ganska lugnt, har vart förkyld den här veckan^^
ska till söderhamn, festa och mysa med djuren :)
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Jag hade sista skoldagen idag :)
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu på lovet.. ska på konfirmationsmöte i kyrkan på söndag. Det är typ det enda som är bestämt.
Och eventuellt ska jag till Luleå någon dag med min syster,våra grannar och deras tremänning.
Jag ska ta hand om ett par islandshästar hela lovet som jag ska rida :D
Jag fick höstlov idag :D
Ska faktiskt inte göra så jättemycket, i helgen kommer folk och hämtar kaninungar, lillebror fyller år och nästa lördag fyller lillasyster år :)
Fick höstlov idag ska på hundkurs på söndag och tävla Kaninhoppning på Torsdag sen ska jag göra ingenting :)
va me kompisar, festa, haloweenfest m kompisar till familjen, sova, shoppa;) och om jah orkar(ska nämligen på en fest dagen innan och somnar nog sent) åka på kaninträff:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Rida massor!
Jag ska åka in till Göteborg och handla lite, vara med kompisar och hjälpa till på Ponny SM i dresyr :D
Jag ska vara i stallet, Träna hoppning med Gandalf. Förhoppningsvis har jag gjort klart hans hinder innan lovet är slut.
På onsdag ska jag rida och då är det hoppning! På torsdag ska jag vara med på Blåbärshoppning med en häst som heter Capten. Sen ska jag vara på halloweenövernattning i stallet tor - fre
Jag vill även gå på bus eller godis. Gjorde det förra året och det var sjukt kul. Men det är inte säkert att några av mina kompisar kan :/ annars kan jag ju kanske ha en halloweenfest. :)
Vårat stall har också halloweenövernattning, fast jag vet inte om jag ska vara med. Jag ska ju ändå rida tre gånger den veckan, först hyra häst, då får jag rida min favvishäst Latte självständigt i en timme, och på torsdag är det hoppträning med Latte och på fredag har jag lektion. ;)
Åker till Bollnäs på ridläger imorgon, är där tills på lördag :D
Har haft prao den här veckan, och lov nästa (:
Jag ska hopptävla 2 ggr. Sen blir det väl det vanliga..
Umgås med vänner, mysa med knuttarna osv..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Mitt lov börjar på måndag :)
Idag sitter jag vid datan hos min kusin i malmö,sen ska man på öppet hus för farmorn,sen ska man sova över med kompisar :P
På lovet ska ja väl mest slappa,klippa håret,gå på utställning och ha fest :)
Puttar upp :)
Kastanjegårdens Kaniner

Jag ska försöka att göra ett besök på min farmors jobb :)
Dom har skaffat in ninisar :D
#30 Vad jobbar din farmor med? :)
Kastanjegårdens Kaniner
Jag ska på hopptävling på fredagen, en liten tävling för de i trakten med kanin, och på tisdagen ska jag till Göteborg.

#31 - Jag vet inte riktigt x) Men hon jobbar med djur iaf ;)

Jag har fått lov i fredags!
Har tagit hem hästen och har massa att göra i vckan. Städa, baka tårta, fylla år, ta hand om pållen och hunden + kaninen :)
Hoppas ni alla får ett skönt höstlov!!
Kram från Ester, Viggo, Monsun, Ecco, Fille och resten av familjen. :)
Jag ska imorgonbitti till en kompis som jag inte vart med eller träffat på jätte jätte länge! (Sofia heter hon) Vi ska ha skit kul, vi ska tsm med hennes syster (Charlotte) och hennes systers kompis (Annika) åka till Rättvik och sova i deras lägenhet de har. Och så ska vi säkert ut och äta och kanske hyra film? vet inte.
Och sen ska kanske min kompis (Sofia) och hennes syster åka med mig hem och sova i min lägenhet i Edsbyn! :)<3
Sen efter det ska jag till Sthlm på fredag tsm med ev. Sofia och då ska vi shoppa shoppa shoppa! Och på kvällen tar vi sista tåget hem igen <3 Så en heldag i Sthlm alldeles ensamma :) min syster följer dock med kanske ^^ vet inte hur det blir.
Kanske blir att Sofia inte får åka med oss och då går jag med min syster :)