OT - Michael Jackson - This is it
En efterlängtad film. Men önskar att Michael Jackson inte vore död.
Är det någon mer än jag som ska se denna film?
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Jag ska se den, det är så sjukt sorgligt att han är död, jag har längtat efter filmen jättelänge!
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Jag ska också se den.
Hade tänkt se den, även om jag itne är en av hans fans så att säga. Men vet inte om jag orkar då troligen varje dag på de två veckor som filmen visas kommer det vara fullpackat och man måste förbeställa och greja.
Not your mom, not your milk.

Är inte så värst intresserad av MJ och finner nog inte så stort nöje i att se filmen, dock har en vän tjatat på mig att följa med och se den så jag vet inte riktigt ännu. :)
the vanity, it becomes insanity
Tummen upp till alla som ska gå :)
Och ni andra ko igen det kommer bli en super succé MJ är
incredeble!

Jag ska nog se den! :)
Jag ska mest troligt inte se den. Han skapade vissa bra låtar, men mer än så har jag aldrig riktigt tyckt.
Tycker det är så lustigt att det är hur många som helst som snackade om honom som värsta pedofilen och allt möjligt sådant. Sen dog han och samma personer kunde då uttrycka hur de skulle sörja the king of pop.
Nu säger jag inte att det är någon här som gjort så, men jag vet många som har gjort sådär 
Men det blir väl lätt så när någon kändis dör. Då törs ingen riktigt säga längre vad man tyckte medans personen levde. Och det ska man väl kanske inte alltid göra. Vet en person som fortsatte stå för vad han hade tyckt innan dock.
Jag gillar inte när personer blir helgonförklarade efter sin död. Känns som att allt blivit ett gigantiskt kommersiellt jippo dessutom. Han verkade leva ett tragiskt liv och att han dog i förtid är ju också tragiskt, men inget som Jag vill se... bio direkt.
Hade velat se den men kommer inte göra det. Har alla hans skivor redan så jag får unna mig med dem istället. Vet i alla fall att mitt jobb och andra företag där jag bor kommer hylla honom när filmen har premiär genom att enbart köra hans låtar. Vi hade en hyllningsdag på jobbet för någon vecka sedan där ena träningspasset var utav Michael Jackson tema dvs man skulle vara klädd som han och spela hans musik. Men den 28e när filmen har premiär drar det igång igen.

#7, håller med dig!
Visst, han gjorde fantastisk musik och han var grym på scen, men det var defitnitivt något fel i huvudet på honom i slutet och han har det nog bättre där han är nu.
När jag kollat på interjuver och sådär som han har sagt liksom precis vad han tycker.
Då har han beskrivit allt på ett sätt att han älskar livet ville leva föralltid. Han hade ju en sjukdom kommer inte ihåg vad den hette nu men det gjorde att hans hud blev blekare,
Han hade sin värld i neverland och levde livet där inne med nöjes parker djur och allt möjligt. Då han aldrig hade sin barndom, hans pappa slog honom och dom tränade endast och åkte på turné fick han aldrig leka och sådant när han var liten. Så nu har han byggt upp Neverland och satt in allt han älskar. Han låter Cancer sjuka och "övergivna" barn komma in i neverland och leka och bara ha kul.
Han älskar ju även barn, och skulle som han säger "slip my wrists" (ursäkte stavningen jag suger på eng) innan han ens skulle kunna föreställa sig någotsådant och han skulle inte ens göra det då. Han åkte ju runt u hela världen till sjukhus och gav barn som var sjuka pressenter.
Han verkade vara en helt sjukt underbar människa verkligne och jag skulle kunna döda för att få lära känna en sån person.
Alla får tycka vad dom vill men som jag tror är att Michael var en av
dom snällaste personerna som funnits, och han har försökt förändra denna värld till något bättre och lyckats.
Michael jackson the one and only king of pop