OT - Johan Palm
Lade till OT i rubriken.

Usch… 
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

#4 Haha håller med dig ;)
Mvh Hanna
#4 Jag håller också med dig =)

o HAN är en HON egentligen.. elr han var en hon när han föddes
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!
#7: Hur menar du nu?
Att han var född som tjej och sen bytt kön?
Det kan jag säga på en gång inte är möjligt, ifall det var så du menade.

#8 precis , Joodu , tydligen eftersom att han säger det , det har han sagt till frida redaktionen
CITERAR : Jag är egentligen en tjej!
// Elin
Va? Är det verkligen sant? 

Yess , blev oxå aningen chockad:P men jjaa , det förklarar ju hans lite tjejiga drag :P
// Elin
#9: Han kanske var ironisk? Men ioförsig, han ser lite "tjejig" ut. ;)
Mamma gillar iallafall hans låtar ;)
#9: Fast då har han inte gjort ett riktigt könsbyte.
Det krävs för det första att man är myndig, samt att det tar år av utredning för att kanske få det beviljat.

#13 nee könsbyte vet jag inte om han gjort , har nämligen inte kollat därnere ;)
men han säger det själv , att han egentligen är tjej alltså , sen kan man hitta bilder på nätet där han är tjej oxå
// Elin
#14: Fast bilder på nätet skulle jag inte lita helt på.
Så svårt är det inte att retuschera. =)
Kolla bara på alla reklamaffischer och modellbilder.
99,9% är retuscherade där ansiktet är fixat, benen gjorts längre, brösten förstorats som ex.

#15 jo men endå .. blir irriterad nu
han säger ju själv att han egentligen är en tjej ?????
// Elin

#4 Håller åxå med, haha :b
#16: Och det kan lika gärna vara för att få uppmärksamhet och få folk att fundera och diskutera = ännu mer uppmärksamhet.
Säger inte att det är därför, men det är ingen direkt omöjlighet. =)
#16 jag tror inte han är tjej även fast han säger det, han kanske skojjade eller va ironisk eller som NinniH sa så kanske han ville ha mer uppmärksamhet… :) Fast jag borde igentligen inte lägga mig i ^^ Bryr mig inte så mycket.
Jag tycker i alla fall att Johan Palm är okej, inte bäst, inte sämst ;P
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Som NinniH säger så kan han omöjligt ha gjort könsbyte eftersom han är så ung, bara tonåring.
Däremot kanske han planerar att göra det. Om det inte bara är ett spel för att få mer uppmärksamhet alltså…
Jag tror faktiskt fortfarande att han är kille och är född som det 
är det inte ganska omöjligt att han Är en tjej?
Jag håller med NinniH :)

Tja han kan väl ha en viss charm, trotts att han ser ut som något man glömt i tumlaren.
Visst får man väl tankar om han inte är gay när man ser honom. Vi lär nog få veta om han "kliver ur garderoben".
Marsvin 4-ever
.
han påminner grymt mycket om mitt ex ^^ :)
#1 Håller med dig, han är bra!
Usch på han;)
Men en av mina kompisar har träffat han och gillar han x'D
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
han kan ha varit två könad när han föddes.. då kan föräldarna och ev. barnet välja vilket kön dom vill ha
Honom gillar jag inte.. :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jag älskar Johan Palm ^^ 
Jag tror inte att han egentligen är en tjej.

Min vän och jag hade en disskution om honom för ett par veckor sen, hon visade mig några klipp och jag tycker han verkar vara rätt så dryg.
Sen är jag också väldigt nyfiken på om han faktiskt kan sjunga live med tanke på hur annorlunda han lät i idol om man jämnför med hans skivor, han skulle ju inte vara den första som mixar rösten helt sjukt mycket liksom.
Fast om han sjunger lika bra som han gör på skivorna har han ju en helt okej röst.
the vanity, it becomes insanity

#30 Men han var väl inne i den värsta puberteten under idol tiden?
Rösten är nog stabilare numera.
Marsvin 4-ever
.

#21: Han var väl inte inne i puberteten igenom hela programmet? Tror jag inte iallafall.. jag har inte så stor koll haha :)

Lady Gaga är hermafrodite, dvs tvåkönad. Men Johan är kanske en tjej som är fast i en killes kropp 
Usch, usch, usch på Johan 
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Tkr inte han är särkilt bra eller snygg :P
#33 Är hon hermafrodite? XD Det visste inte ja! Vad konstigt
Tycker att ahn sjuger bra fast jag kanske inte tycker att Johan palm passar in i ''Kanin i fokus''
#35 Det är därför man skriver OT i rubriken, som betyder utanför ämnet, alltså sånt som inte har med kaniner att göra =)
Han sjunger falskt, jag förstår inte varför folk gillar honom då….
En av mina "big no no-artister". Kan itne tänka mig att lyssna på hans musik. Dessutom sägs det ju har han ju snott ett låtnamn från sin musikcoach, riktigt schysst lirare.
Not your mom, not your milk.

Nog tusan ser han mer ut som en tjej än en kille på vuxenbilden i inlägg #37.
Marsvin 4-ever
.
Men om han är en tjej, var är hans bröst? ;) Och varför har "hon" så "manlig" (kan ju inte säga att den är manlig, men den är ju tusan inte tjejig heller) röst? ;)
Nej, trofan att det är en kille ;) Ser ju inte ut som en tjej. ^^ Har sett killar som ser ut som tjejer mer ;D
Emma
Jag gillar inte heller honom och allt är han en kille, kan inte tro att han är en tjej.

#41 #42 Haha. Härligt att läsa hur olika uppfattningar man kan ha.
Men i mina ögon förblir han en "det"= en tjej fast i en killes kropp.
Marsvin 4-ever
.

inte direkt förtjust i johan palm..
Jag skulle inte säga att han skulle vara tjej utan när han sa(om han sa) " jag är igentligen en tjej" menar har förmodligen på insidan.
Och alla ni som följde idol förra året såg kanske när de var på crand canaria och bla. badade. Då såg man tydligt att han inte var en tjej..
MVH Emsis Persson

Vad är det som gör honom till en "tjej"?
#30; Sök runt på youtube..
Live vidoerna är inte bra.. Inte hemska, men långt ifrån vad jag skulle kalla bra.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Han är värdelös, kolla bara vad han gjorde med The cures "Friday i'm in love" HEEEEEEEEEMSKT. 
Jag gillar hans låtar :)

Usch säger jag bara…. usch
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
Gillar inte heller honom :P
Usch.
Jag tycker faktiskt han är ganska bra. Han har ju sin egen stil. Han var bättre innan Idol förstörde honom. Man såg hur han förändrades till en Darin :O Läskigt!
Tycker han ska köra på med sin egen grej. Idol förstörde honom bara :P
Emma

Jag tycker att han sjunger falskt och så gillar jag honom inte..

Han är väl okej… Tror inte Lady Gaga är två könad! Nu blev jag lite chockad!
Och Johan Palm tjej? Herregud!
Inlägget redigerat av Medarbetare, tänk på att inte skriva med stora bokstäver och använda för många utrops och frågetecken.

#54 Klart att han är född kille. Men antingen är han gay eller transvertit.
Föresten är det fler än jag som är fascinerad över att ett sådant trivalt ämne som Johan Palm fått 55 inlägg på KIF?
Marsvin 4-ever
.
Okej så här är det: Johan är kille han är inte gay och han föredrar tjejer.
Han äger han sjunger som en gud och han ska släppa en ny singel! Köp den..ALL THE TIME IN THE WORLD!!!!!!!!
#56 Men du kan ju inte veta helt säkert att han gillar tjejer, han kanske bara inte vill säga rakt ut att "Jag är bög!" Eller så.
Och klart nästan att du som verkar vara ett Joahn Palm fan inte tror att han kan vara något annat än perfekt ;D
#57 Jag kan inte veta helt säkert men jag känner Johan och han är väldigt öppen och jag menar det världens trevligaste person!
#58 När du säger att du känner han menar du då att du är kompis med han i verkligheten eller bara är ett stort fan som läst mycket om han?

#58 Det är väl ingen som förnekat att han säkerligen är mycket trevlig som person?
Marsvin 4-ever
.
Klart Johan är kille, haha.
Träffade Johan för några veckor sen, han var skittrevlig. Tänkte be om hans mobilnummer men jag hann inte för jag var tvungen att kila. Jag är inte så förtjust i hans sångröst men han var schysst och sa att det vore kul om vi kom på hans spelning när han sjöng där på grönan, men det gjorde jag inte ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Vars ifrån har ni fått att han skulle vara gay? Eller tjej för den delen?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#62 jag vet inte….det var inte jag, för jag vrt att han är kille!
Som kommpis så klart. Haha jag har ett hårstrå av han!!!!!hahaxd
#52: Förändrades till en Darin…. hur tusan menar du nu? :)
#52 v adå idol Han har fortfarande en egen stil…
#64 Har förvandlades till en riktig "idol" (alltså en som har varit med i Idol, inte en idol ;)) han fick massa kritik och blev sämre tycker jag. Dem försökte ju typ förändra honom fullständigt. Så att han blev som alla andra och passade in på deras mått. ;)
#65, ja klart han har. Men om han hade vart med i Idol längre skulle han säkert bli som alla andra. Är glad att han åkte ut och fick utvecka sin egen stil ännu mer.
Emma
#66 Johan har alltid haft en egen stil och i Idol tyckte jag ialla fall inte att dom försökte ändra på honnom.
Han komm ju som alla vet i Målbrottet i slutete av idol.
Nu har hans röst förändrats . Han är bara bäst!
#67; Jag tycker då han var i målbrottet under hela idoltiden, lite mindre mot slutet..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#67 JAG tyckte att dem försökte ändra på honom som jag har sagt hela tiden! Frågade aldrig vad du tyckte…
Emma

Enligt min åsikt är han inte bra :P
#69 och jag frågade aldrig om din jag sa bara vad jag tyckte och du värkar ju inte vara ett fan så jag tror nog att jag vet lite mera
#69 Det var ju inte direkt jag som startade en tråd om det. Om man startar en tråd så antar jag att man gör det för att man vill ha komentarer och svar? :S
Ganska onödigt annars…
Och jag sa aldrig att jag inte tyckte om honom… Jag tycker att han är bra. MEN om han hade FORTSATT att vara med i IDOL så skulle han blivit sämre…
Och vet mera om vad? :S
Emma
#72 vem tror du?? Vem handlar tråden om?
#73 Hmm, ska jag gissa? Thomas Di Leva? Jag är inte dum… Men tänker inte svara dig mer. Du verkar ju inte fatta vad jag menar ändå…
Emma
Tycker att en Medarbetare borde låsa tråden innan det blir ett värsta krig här inne..
Eftersom denna diskussionen troligen inte kommer komma framåt, utan enbart riskerar att att resultera i bråk låser jag denna.