Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1004 ggr
Haztparken
0

OT - Ny mobil

Ska nu på tisdag äntligen få min nya mobil :D

Har längtat så! Mamma ska skaffa ett abonnemang så man får typ 3-4 mobiler gratis med :)

Jag ska ha en rosa sony ericsson t707, någon som har den? Och som kan berätta vad den tycker om mobilen? Hur är musiken i den?

Kan inte lägga upp någon bild då jag inte har någon men man får ju länka ;D

Hoppas länken fungerar: http://www.cellphonedigest.net/images/Sony-Ericsson-T707.jpg

Haztparken
0

Putt vill gärna veta :)

fia-mia
0

Vad kul! Har aldrig haft en sån men vill ha den! Har suktat efter den sen den kom ut.

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

Haztparken
0

#2 Hehe, aa så fort jag såg den på reklam ja bara "Åhh! En sån bara måste jag ha!" :D Och nu får jag en också :) Tycker att det är så himla coolt att det står på framsidan i typ "cirkeln" att man t.ex. fått ett sms :)

Clariiz
0

Min kompis har en sån. Den är inte så märkvärdig..
Ganska sköna knappar, men den känns rätt stor och lite klumpig och lite "plastig". Musiken är okej, men inte toppen. Det finns inga spel om det är något du vill ha :P

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[BonnieL]
0

Dom är snygga, många av mina kompisar har sånna. Dock tycker jag precis som Clariiz att de är lite stora :P

Haztparken
0

#4-5 Okej :) Just nu har jag en ganska smal avlång mobil så om den är stor så kommer den verkligen märkas i fickan! Ska iaf kolla på den nu på måndag så det verkligen är den jag ska ha annars kan jag ändra mig men just nu är det den ;)

pigelina
0

jag har en  W302 liten och tål att tappas måååånga gånger;)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

[Isa96]
0

Jag har en rosa T707, dom är ganska bra. Ljudet är okej :). Dock har man en tendens att tappa den lätt X). Den är ganska stor när man paratar i den och ljudet är ganska högt när man paratar oxå. Men det är enkel och bra, fast kameran suger =P

/Caisa

Haztparken
0

Okej :) Haha får se om de blir en sån eller en annan ^^ Fast om ja inte blir nöjd med mobilen kan jag alltid använda min gamla Oskyldig