Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 437 ggr
[Isa96]
0

(S) Söt dvärghona :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Nu ska jag med sorg i hjärtat sälja min dvärgkorsning Millie. Hon är en korsning mellan hermelin och dvärgvädur, viltgrå manteltecknad rödförstärkt heter färgen. Hon är född 5 juli och alltså ca 3,3 månader. Hon är pigg och busig, älskar att springa på mattan eller i hagen :). Hon är utekanin, men man kan även ha henne som innekanin om man vill. Säljes pga att hon inte passar ihop med min andra Kanin Mogge, eftersom att Mogge är ganska sur av sig på andra kaniner så kommer dom inte så bra överens, men millie är snäll mot alla kaniner. Hon kommer från en liten hobbyuppfödning i roesersberg och är inte registrerad eller har härstamningsbevis.Hon gillar att pussas :*. Hon är en tjej med hjärta av guld. Hon vill komma till ett ställe där hon får den tid hon behöver, att hon ska kunna få springa lös är viktigt. Priset är 50 kr, men går att diskutera. Hon finns i Sigtuna, stockholms län. Har ni frågor eller vill komma och titta på henne så är det bara att skicka ett Pm eller mejla mig på Caisa.96@hotmail.com. Är det något jag glömt? Skriv gärna då :)

[Isa96]
0

millie

[Isa96]
0

Millie igen :)

[Isa96]
0

Juste, kan säga att hon inte är van vid koppel och att hon just nu bara äter bröd/grönsaker, alltså inga pellets, men om man startar försiktigt så går det nog bra :)

Sara-D
0

vf äter hon ingen pellets?

[Isa96]
0

För att min andra kanin är allergisk mot det, så vi köper inte det, men det går fint ändå :)

Sara-D
0

Okej :)