Husdjursmässa 6 jan
Kan inte ni som ska dit ha en lapp på er med erat användarnamn. Det ska jag ha :)

Lyckos er som ska dit! Kan ni inte ta med kameran och fota lite, så vi andra kan se sen! =) Please!
Håller med!!! Fota så vi andra kan sitta här och drägla och grämas över att vi inte var där…..ja tillomed fälla krokodiltårar…..

Kanske tur man inte ska dit.. hum.. blev väl gaaalen och skulle ha aaalllaaaa kaniner som fanns där! hehe.

Ska inte helller dit :( Men ta med kameran :)
Jag ska dit på söndagen…ska ställa ut 4 möss:) Och så ska jag vara domarsekreterare i Pet Class.. på musutställningen ;)
Och jag ska ta med mej min kamera och fota!

Snällt malin_2!!! Vad kul att du ska ställa ut oxå! Lycka till!!! =)
Tack så mycket:) Ja jag hoppas allt går bra.. det är första gången jag ställer ut mina 4 morakullor (mössen alltså:P)
Och det är även första gången i mitt liv som jag är på en utställning! Och jag ska vara domarsekreterare.. det är ett stort kliv för mej:) bara 2 dar kvar.. lovar att sätta upp bilder här sen! :)

Vad bra Malin =)
Jag ska ställa ut mina niiiner :D Borstade ena precis och gjorde iordning transporterna ^^ Jag tar sjäälvklart med mig kamran xD

LYCKA TILL IMORGON :) Kom ihåg kameran :D Och sen kommer ni att få berätta allt! :P

Lycka till alla som ska dit :)
Jag var där igår.. :D Hoppas att det gick bra för alla som ställde upp :D Jag tog bara kort på några mini-grisar *SWEEETY*