Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 370 ggr
Rymdkanin
0

Husdjursmässa 6 jan

Kan inte ni som ska dit ha en lapp på er med erat användarnamn. Det ska jag ha :)

Hopi
0

Lyckos er som ska dit! Kan ni inte ta med kameran och fota lite, så vi andra kan se sen! =) Please!

Muumintrollan
0

Håller med!!! Fota så vi andra kan sitta här och drägla och grämas över att vi inte var där…..ja tillomed fälla krokodiltårar…..

Hopi
0

Kanske tur man inte ska dit.. hum.. blev väl gaaalen och skulle ha aaalllaaaa kaniner som fanns där! hehe.

KajsaM
0

Ska inte helller dit :( Men ta med kameran :)

[mjuue]
0

Jag ska dit på söndagen…ska ställa ut 4 möss:) Och så ska jag vara domarsekreterare i Pet Class.. på musutställningen ;)
Och jag ska ta med mej min kamera och fota!

Hopi
0

Snällt malin_2!!! Vad kul att du ska ställa ut oxå! Lycka till!!! =)

[mjuue]
0

Tack så mycket:) Ja jag hoppas allt går bra.. det är första gången jag ställer ut mina 4 morakullor (mössen alltså:P)Flört Och det är även första gången i mitt liv som jag är på en utställning! Och jag ska vara domarsekreterare.. det är ett stort kliv för mej:) bara 2 dar kvar.. lovar att sätta upp bilder här sen! :)

KajsaM
0

Vad bra Malin =)

myriis
0

Jag ska ställa ut mina niiiner :D Borstade ena precis och gjorde iordning transporterna ^^ Jag tar sjäälvklart med mig kamran xD

KajsaM
0

LYCKA TILL IMORGON :) Kom ihåg kameran :D Och sen kommer ni att få berätta allt! :P

__iE
0

Lycka till alla som ska dit :)

Talismana
0

Jag var där igår.. :D Hoppas att det gick bra för alla som ställde upp :D Jag tog bara kort på några mini-grisar *SWEEETY*