Måste få visa min rexdvvädurtös..
aw!
Snuttig. =)
Tack, visst är hon, japanteckn viltgul?/svart..
guuud så underbar
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
#4 - Viltgul wienertecknad, eller om den bara har få tecken japantecknad gul/svart antagligen. :) Sa inte uppfödaren?
Not your mom, not your milk.

ååh så fin hon är, lycka till med henne! :')
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
Supersöt!!
men gud vilken lite och söt !! lyck till
Jättefin! Hon är Gul/svart japantecknad wienertecknad.
Charmigt med örat! 
Visst är det, Blåbärets Vitöra..
Tack
#7 - Finns inget som heter beige/svart.
Aj då, vågar man säja creme då..
tror inte den "cremetösen" hade nåt svart alls när jag tänker efter. Cremefärgad/wienteckn då..?
#14 - Creme finns inte heller. Då är den bara viltgul wienertecknad om det inte är svart på den.
#14: Creme finns ingen färg som heter heller. =)
En var så mkt ljusare än de andra, ljusare utan gult (beige) Heter den färgen viltgul alltså?
Ett myller det här med kaninfärger men kul..
Du kan ju kolla på denna sida och jämföra lite.
Här finns tex alla godkända enfärgade, här alla godkända viltfärgade.
Oj oj oj så söt, tror ja svimmar :o :D
Rexdvärgvädurar är grymt charmiga!
Alla tiders, tack 
Visst är dom, min rexkille som en hund/iller som rusar efter en så fort man rör sej (tror han ska få nåt gott hela tiden)..
Har du rex..?
Så söt! :)
#21 Nej, tyvär har det inte blivit något, men det kommer jag införskaffa om något år eller så :)
Åh shit vilken sötnos! Vilken uppfödare?
Kristina på Blåbärets i Trollhättan =)
ps hon har en hane ( Lonlely Boy) kvar otingad ds
#25 - Om pappan är lejonhuvad så blir det inte några rexungar alls. Eller varför skrev du rexkille om hans båda föräldrar är lejonhuvade? :P
Åh, vad söt =)
// Emma :D
#28: Antagligen för att är lejonhuvad rex, om jag inte tänker helt fel. =)
Även om båda föräldrarna är lejonhuvade, kan ju dessa i sig bära på rexanlag om det är inkorsat, vilket jag skulle tippa på att det är i det här fallet. 
Jo precis Ninni, om man kikar på killen på fotot (bifogat en bit upp), ser man nog han är rexpälsad, 1 cm lång päls o lite längre mellan öronen, långhårig Rex kanske..? Hans förtäldrar är båda lejonhuvade dvvädurar med rexanlag.
Vet att rex inte är dominerande men borde väl kunna bli nån enstaka rexpälsad i en kull om mamman en renrasigare rexdvärgvädur..?
#31: Är mamman rexpälsad och även pappan, bör alla bli rexpälsade, med eller utan man.
Om jag inte tänker helt galet.
För nog ser han rexpälsad ut också, förutom lejonhuvad.
Wao, vad kul om det är så. Trodde anlagen lejonhuvad kontra lejonhuvad rex/rexpälsad dvvädur så dominerade ej rexanlaget.
Då är jag helnöjd. Han är helgo o rexpälsad dock inte så korthårig som min tidigare rexhermelin var. Han vägrar dock lägga sitt ena havannafärg öra (trots 4 månader ålder), använder det som ett periskåp, ser jätteroligt ut..
#33: Tja, inte helt säker på hur det blir med de olika anlagen ihop.
Men eftersom mamman är rexpälsad och han både och, så borde det logiskt sett komma rexpälsat med eller utan man.
Men det kan säkert bli alltihop; rexpälsat, rexpälsat med man, enbart lejonhuvad.
Vad det blir lär du märka sen. ^^
Det blir jättespännande vår ju! Får bara hoppas de gillar varann oxå.. =)
Är hon från Blåbärets? Därifrån kommer min underbara rex blå dalmatinerkille också! Blåbärets Blåbär heter han.
Jo precis, kristina har massor blåbärsteckn dalmatiner o svartprickiga stora vackra rexar..
Denna tös jag tingat är dvvädur efter Tigris & Kogatans Harry.
Okej, mamman till Blåbär är Velvet och pappan Benny Hill.
Hjälp vilken charmig nin :D

Galet fin!
the vanity, it becomes insanity
Sicken sötnos! Behöver du låna in dvv rex hane har jag två grabbs här från Holland och Tyskland, (havana och brun/gul viltjapan). Bara kul om de kommer till användning, så bara skrika till isf :)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)
Tussilagons, great, Tack.
Vi får se om lusten o planerna går som jag tänkt..