Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 836 ggr
keiko
0

Kärleksfullt hem sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Min vän har hittat denna underbara kanin som nu står under hennes och hennes familjs vård.
Hon/han hittades ute i ett samhälle och är väldigt tam och social. Hon/han behöver komma till ett nytt hem då det inte finns plats där hon/han är nu.

Avlivning övervägdes då ingen ägare har hört av sig, men jag tycker att hon/han behöver en extra chans! Jag har själv hund och råttor och ingen möjlighet att ta hand om henne/honom men har lovat att husera kaninen tills ett hem dyker upp, men det är ingen långvarig lösning.

Kärleksfullt hem sökes därför.

Kaninen verkar inte vara särskillt gammal, 1-2 år. Har pysslats med mycket för hon/han är tam och slappnar av i famnen. Har tjock och mjuk päls och är viltfärgad i rödbrun ton. Just nu finns hon/han i Bollebygd ( mellan Borås och Gbg).

Hör gärna av er om intresse finnes eller för mer info.

MVH / Karolina Ohlsson poetjagvet@hotmail.com

keiko
0

*Puttar*

Sara-D
0

OM du inte får sålt den och ej har nån stans att ha den kan jag ta den sålnge medans du letar hem åt den :P

[nataschaj]
0

Damn vikken going! synd jag inte har plats för en till ^^ älskar den färgen med..:P Lycka till me hemmet åt den!

keiko
0

#2 Tack! Var bor du någon stans?

#3 Ja. jag är ingen kanin kännar som sagt, men det är en riktig godig! kommer fram och hälsar och låter sig bli lyft utan problem. Mysnos..

[nataschaj]
0

Naaw sött… synd bara ja inte har plats..å tror inte mina två skulle komma överns… fast vad vet ja… ja skulle vilja ha en kompis te min kanin, men ja=)

keiko
0

Det är en väldans trevlig kanin…. men kan ju inte svara på om hon/han gått ihop med andra, är kastrerad etc.
Men jag vet att hon/han behöver ett hem där någon har tid att fortsätta pyssla om..

keiko
0

*putt igen*

Sara-D
0

#4 jag bor i Borås, Men kan ta mig till GBG :P

Sisss
0

Jag letar efter en hona till min snart kastrerade hane. Finns i borås, Finns det ingen möjlighet att du kan lista ut könet på h*n ? (:

annars kanske jag kan ta h*n sålänge tills ett bra hem har hittats, har en bur över :)

keiko
0

#9 Jag kan absolut åka till min vän i morgon och ta en närmare titt. Jag är ingen expert på att könsbetsämma kaniner men ska göra mitt bästa! Kan du inte mejla mig så kan vi "prata" mer.
poetjagvet@hotmail.com

Sisss
0

#10 Har mejlat :)

keiko
0

Oki… Så nu var vår vän könsbetämd…

En okastrerad pojke…

keiko
0

*puttar och puttar*

Sara-D
0

Jag kan gärna ta honom :P om du kan ta honom till Fritsla? om du nu inte kanin ha kvar honom ^^

keiko
0

#14 kan inte du mejla mig? Har fortfarande inte funnit ett hem till honom

keiko
0

Nu har han fått ett nytt hem hos en 11:årig tjej…