Charmtrollet Gizmo
Tog ett gäng nya bilder på min lilla kastratpojke Gizmo idag, så här kommer en bildbomb på charmtrollet. 

Jag har klippt Gizmo runt ögonen på bilderna ovanför. Han ser mycket bättre (ut) efter friseringen! Så här såg han ut före friseringen… 

Han är så fluffig och söt 

Mycket bättre erfter friseringen!
Han är så fin! =)
// Emma :D

Naw vilken söt liten pälsboll! :D
// Ludde
Jättesöt liten pojke är han :)
Underbar 
Jag vill bara krama honom, han ser ju sååå mysig ut! ^^
Kastanjegårdens Kaniner

Jätte fin :)

Jättesöt!
Oj så jättegullig <3
Han är så fiiiin 
Sååå fin!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Tack allihopa! 

Åh vad söt! 
Mvh Hanna
Så SÖT han är! Å han ser så gosig & snäll ut! :D

Håller med dem andra, han ser så mysig ut så man vill bara stoppa in fingrarna i pälsen och bara gosa.
Han är ju allt för söt din lilla Gizmo! 
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
Ah, vilket luddtroll!
(Ha ha, jag har ett särskilt gott öga till Gizmo av en speciell anledning: tycker han liknar min egen kanin fast med lång päls…!
)
Men herre vilken sötnos! Är det ett lejon? Nä, de har väl inte öronen uppåt, eller är det ett lejon trots allt… *funderar* :)
#19 Det finns både lejonhuvad kanin (med ståöron) och lejonhuvad dvärgvädur (med hängöron) :)
#18 Kanske därför jag gillar din så mycket också? 
#19 Gizmo skulle vara teddyvädur enligt härstamningsbeviset men några pekingar i stammen gör honom förmodligen till en lejonhuvad dvärgvädur, dock med svajiga öron.
Han är så söt, eftersom du inte svarat på mitt meddelande, undrar jag om du fortfarande vill köpa rosetterna till honom?
#21 Ha ha, kan så vara, kan så vara!
#22 Åh sorry, trodde jag hade svarat. Men jag klipper honom i ansiktet nu för att han ska se bättre så behöver inga rosetter. Tycker att han verkar må mycket bättre med mindre päls i fejset. 
#24 Okej, tack för svaret. Då vet jag att jag kan sälja rosetterna till någon annan, nu ska jag inte störa tråden mer. :D
#25 Ingen fara. Jag trodde verkligen att jag hade svarat dig. 
han e så söt
Liknar min Aska bebis:D förutom öronen och den stora fina bläsen^^
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus