Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 714 ggr
elinmoe
0

Kanin söker hem

Hej!

Häromdagen kom en man in på mitt gamla jobb (djuraffär) med en kanin i en plastpåse. Kaninen är en okastrerad hane. Han är bor tillfälligt hemma hos mig och jag letar nu efter ett nytt permanent hem till honom. Han är av rasen löwen och han är ganska liten. Han är vit och brun med svarta fläckar. Han är ungefär ett år och han är väldigt social och mysig. Det märks att han är van vid människor. Jag vill ha 200 kr för att täcka de kostnader jag har för honom. Är du intresserad av att ge denhär kaninen ett hem? Hör gärna av dig på elin.moe@gmail.com eller nummer 073 701 77 37.

MVH/ Elin

Rorosjons
0

Om du har möjlighet att lägga upp bild och berättar vart hans finns så tror jag någon nappar lite fortare.
Han lät fin iaf =D

[sstorm]
0

som #1 säger, gärna en bild och vart man hittar honom :) du vet inte teckningen på honom eller? :)

TereseE
0

Men shit, vad finns det för människor? Skrikandes

Jättebra att du tog hand om gossen och hoppas han får ett fint nytt hem!

[Agneslundin]
0

stackarn komma i en plastpåse !! gärna bild =)

[BonnieL]
0

I en plastpåse? Obestämd Världen blir allt konstigare…

LinneaJohaanson
0

nej men usch vad hemskt :(

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Eidesdotter
0

I en plastpåse?!Förvånad Man bara häpnar ibland……….

Lycka till med omplaceringen av den lille!

Baralisah
0

Säger som alla andra, världen är ju allt för bra underlig!?
Folk behandlar djur som saker och jag blir så fruktansvärt irriterad!

Vilken godhjärtad människa du är som tog hand om kaninen, Lycka till med att hitta ett gott hem för livet.Glad

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

elinmoe
0

Jo precis, man slutar aldrig att förvånas. Ni har rätt, jag ska lägga upp en bild på honom. Han finns i stockholm, sundbyberg. Jag har beskrivit hans färger men vad teckning kallas vet jag ej. Skulle tro att det endast är en blandning. Han är verkligen jättefin. Hoppas att någon kan tänka sig att öppna upp sitt hem för honom. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. MVH/ Elin

[Wera]
0

#9 Min bror bor i Sundbyberg, jag brukar vara där ibland ^^ (OT)

Men usch vrf bara inte ta en kartong istället för en plastpåse..?