Fluffen & Gizmo
Tänkte bara berätta att det inte är aktuellt med fodervärd till mina småfluffar längre. Har mått så dåligt av tanken på att lämna bort dem. Så jag har kontaktat hyresvärden och nu verkar de gå med på att vi har dem på balkogen i alla fall. Egentligen vill de väl att de ska sitta i sin bur hela tiden, men det kommer de bara behöva göra när någon av hyresfolket eller deras anställda kommer på besök. Vad de inte vet mår de inte dåligt av, så det så. 
Inga grannar har klagat så då tycker jag att det är lugnt.
Så skönt! =)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Härligt! :)
Jag förstår dock inte varför hyresvärden skulle tycka att det är problem med att ha kaniner på balkongen? Vad stör det dem egentligen? :S

Det gör du rätt i, klart du inte ska sätta dina små hårtussar på foder! 
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

bra att det löste sig iaf:)
#2 Grejen är att de har en regel som säger att man inte får mata djur utomhus för att det kan dra till sig möss och så, men på andra våningen känns ju inte det särskilt troligt. Sedan är det väl nedskräpning, men jag är väldigt nogrann med städningen plus att mina kaniner är rumsrena så det blir inte så stökigt heller.
Otroligt skönt att du inte behöver söka fodervärd till dina sötnosar. Är jätteglad för eran skull! 
Va härligt :)
Åh vad underbart!!!
*dansar liten krigsdans av glädje*
#8 Ha ha, samma här! 

Vad skönt! 
Mvh Hanna
Vad skönt! :D
Emma
Gud vad skönt =)
// Emma :D
Jättekul att det löste sig Tessan!