Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 633 ggr
Haztparken
0

OT - Greys Anatomy

Nån mer som ska kolla på det nu snart? Det slutade ju så spännande före sommarlovet så man bara "arrgh!" när dom sa att de skulle vara uppehåll men nu idag startar det igen :D

Kanal 5 Kl: 21.00 ^^

Ville bara skriva av mig lite ;)

+ att House började igår =)

Rajamaja
0

Jag sitter bänkad och väntar! Har tyvärr missat 2 säsonger i stort sett pga av skift jobb men nu ska jag allt titta. Glad

Haztparken
0

#1 Haha vad bra att du kan titta nu när det är som mest spännande! Nu är de ju reklam och jag sitter nästan å gråter :P

Nickel
0

Älskar det, men jag kollar inte på tv, utan köper det för annars missar jag bara, så jag ska inte se någon på tv innan, jag har köpt den, vill inte veta vad som händer, men har sett alla andra säsonger jättemånga gånger… (A)

Haztparken
0

#3 Okej då ska jag inte berätta något ^^

Jag älskar det också, jag och min klasskompis höll på att vara överförtjusta idag över att det skulle börja igen ;D

Har fått med min bror att kolla nu också, yey! :D

Creation
0

Skit! Jag tänkte på det tidigare idag, att jag absolut inte får missa premiären. Har tänkt på det halva veckan. ;P Så himla typiskt att jag glömde det nu. Jaja… får väl se reprisen då.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

LinneaJohaanson
0

onej
george</3

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Haztparken
0

Vet någon varför George skrev 007 i handen på Meredith i sista avsnittet före sommaren? Alltså vad det betydde?

[nneo]
0

#7 dom började kalla george det för att han hade en period då han "tog död på alla" patienter. 007- med rätt att döda

om jag inte minns helt tokigt :(

Haztparken
0

#8 Jo det kan nog stämma! Tack :)

Clariiz
0

Jag tittade på det med min kompis..
Henne syster bor i USA, där de ligger två avsnitt före, och hon berättade att de två första avsnitten är riktigt sorgliga.

Självklart bänkade vi upp med filat, och kladdkakemuffins.
Men vi blev båda mest arga och chockade, ingen av oss grät.. (så mycket ;D)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Sara-D
0

kollade ej på Greys Anatomy men på house! älskar den serien! :) så den kollade jag på < 3

[Caaassie]
0

Det var så jävla bra! Men riktigt synd att george dog, det blir inte alls samma sak utan honom.
På begravningen när de började skratta ramlade jag nästan ur soffan av skratt xD

Är så otroligt glad att det har börjat igen :D

Haztparken
0

Vad roligt att så många kollar! :D

#11 Älskar också den ;) Det är bara det att jag tror det är hans sista säsong som House nu för han som spelar han kan inte fortsätta för han börjar typ gå sånt konstigt med benet på riktigt :(

Haztparken
0

Puttar lite :) Är ju nu ikväll igen kl 21:00 på kanal 5, tror ja :P