Belgisk Hare/Jamora?!
Gud vad roligt. Kaninungar är det finaste som finns :)
Jag är tyvärr inte interesserad jusst nu, men man vet ju inte hur det är om 3 månader ;)

Hm, jo jag ska ju skaffa en till liten kanin som sällskap till min Albin i vår. Rasen eller färgen är inte viktigt eftersom jag inte ska ställa ut eller avla på den. Det viktiga är att den har bra temperament och är mysig ocg söt ;P
Bägge föräldrarna är kanonsnälla och lugna. Och bebisarna lär bli coola och mysiga =) Du får tänka på saken =)

jaha, vad trevligt :) Har du nån bild på ngn sån kanin, en blandis asså ;) skulle vara ku att se ungefär hur dom ser ut :)
Tyvärr inte! Jag är lika nyfiken som Dig på hur de kommer se ut =) Blir då ingen vanlig blandning så det gäller att använda fantasin =)

hihi okej,. vad roligt :D
Uppdatering! Idag 16 nov är det 1 vecka sen jag satte ihop min Belgiska Hare Måns med min Jamorahona Olivia. Så om ca 3 veckor kanske det blir bebisar här =)
Den som kan tänkas vara intresserad av en unge får gärna maila mig på Lustgardens_Kaniner@hotmail.com =)
Imorrn (23 nov) är det 2 veckor sen jag satte ihop Olivia & Måns, så då återstår väl kanske bara 2 veckors väntan till då =)
Den som kan tänkas vara intresserad av en unge får gärna maila mig på Lustgardens_Kaniner@hotmail.com eller Suzzie_Pinscher@hotmail.com

Ååh, det blir säkert superfina ungar, så vackra som Olivia och Måns är ;) Jag kanske är interesserad, men funderar även på en Fransk vädur, dom verkar vara sååå härliga :D iih, jag vill helst ha alla kaninungar som finns ;)
Ja det ska verkligen bli spännande o se vad det blir för små troll =)
Idag är det 2 veckor sen jag satte ihop de… Inget är som väntans tider!

Vad himla vacker o ståtlig han är, haren! =) Hon ser för söt ut, jamoran oxå! =) putti-putt! Men belgiska haren är min favvo! =) Ser så stilful ut!!!! wow!

De är riktigt speciella hararna, man blir kär när man ser en sån i verkligheten. För att inte tala om när man tar på de… =)

Idag är det 3 veckor sen jag satte ihop de… Så om 1 vecka KANSKE det blir småttingar =))

Åh hoppas att det blir småttingar :))

gud vad kul!! Jag är så nyfiken på hur ungarna kommer se ut :D :D :D

Har det kommit smått än Pinscher2? :)
Bara en liten komentar från mig xD: Ska inte typ honan vara större än hanen när man parar?
Kan det typ inte bli problem vid födelsen annars? Eller är jag ute och cyklar? :-P
#20: Nope, det går bra även om hanen är större eftersom ungarna anpassar sig efter mammans livmoder. Istället växer de så det knakar när de är födda. 

Matilda_91: Till helgen blir det nog småttingar!! =)

Vad spännande!!!! =) Då ser vi fram emot bilder framöver! =)

Det är så spännande det bara kan bli, har varit på väg att bli sjuk av alla kaninungebilder som man har sett på sistone… =)

Ååh! vad spännande,. är jättenyfiken på hur dom kommer se ut :)

Hehehe det ser ut som han tänker "Var det allt det???…" hihi.

Igår (7 dec) var det 4 veckor sen jag satte ihop de!!
Går det som planerat då ska de födas tidigast imorrn 9 dec =) SPÄNNANDE!!!!!!!!!!!!!
Åååh vad spääännande!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Inga bebisar än… Inget är som väntans tider!!!

Wow! Fåse när det blir småttisar då! Det kan bli när som helst nu! kan tro du är där o kollar stup i ett nu!!!
hehe.

Jag har konstigt nog bara kollat en enda gång idag ;o) (Per var ner och kikade en gång oxå). Lär ut snart och se. Känns inte som att det är på G än, hon har inte ens byggt nå typ av bo än heller… =/
men om du har haft henne tillsammans med hanen i 3 veckor kan de vara så att parningen tagit förra veckan precis, jag låter bara hanen och honan vara tillsammans ett dygn….

Jag vet! De har varit tillsammans i 4 veckor så själva parningen kan ha skett när som helst! Men jag har satt 9 dec som ett "tidigast datum"!
Varför har du haft dom ihop så länge ? De är ingen som gör så, bara på marsvin typ :P

För att öka chansen att hon ska få ungar så klart! Det finns det visst det!
Vi hade våra kaniner tillsammans i ungefär 4 veckor också :)

Ja men varför bara ha de ihop 1 dag om de trivs ihop, då kan man lika gärna öka chanserna och få bebisar genom att ha de ihop så länge man kan. Tycker jag…

Det är såå spännande :D

Fortfarande inga bebisar… =(

:(

Åhhh

Vad roligt med kanin ungar! Har dem kommit???

Ska verkligen bli såååå roligt! Men nä, inga bebisar nu heller… De pluppar väl ut när man minst anar det =)

Aaaa…. Låva skriv när dom "pluppat ut"!

Det kan Du skriva upp att jag kommer skriva!! hihi

#46 Haha den var bra! ;D

Har det inte hänt nåt än???? *nyfiken*
#48: Säger det samma! Sitter som på nålar!
När kommer dom då?? spännande :D

INGA bebisar än
Börjar ge upp hoppet nu, kan inte rå för det…

Inte ge upp hoppet än heller!! Det hinns allt än!!! Dom var ju ihop ett tag, det är ju inte säkert det bidde nåt direkt! ;) Vi håller tummarna!! =)

Du har HELT rätt men man har ju varit inställd på att de gjort DET direkt…. Dum som man är! Får väl vänta i några veckor o se då… Inget är som väntans tider!!!

Det är bara att vänta och se! *ler* Det kanske blir en överraskning när du minst anar det hehe.
#53: Ja, de kanske dyker upp en söthög om 3 veckor :P
Det var ju lite så när vi misstänkte att leah var dräktig. Vi kollade varje dag i hennes bo, med där fanns inga ungar :( Och efter att tag gav vi upp hoppet. Hon kanske bara var skendräktig??
Men så en dag när vi kom ut så vart vi helt chockade! I boet låg 5 små ninisbebisar :D åååh så glad man vart!!!

3 veckor!? Vet Du hur lång tid det ÄR!?
Då ska jag hålla tummarna att de bara ligger där rätt som det är… =)
#2 men det skulle nog bli ganska söta kanin ungar :P

Uppdatering: Inga ninbebisar idag heller
#59: Jo absolut =)
Dom kommer! oroa dej inte :P
i bland kan det ta lite längre tid än planerat…

Nu är bebisarna på G, Olivia håller på o bygger bo nu =) =) =)

Kommit några?

#63; Kolla länken "Bilder på kaninungarna" som Pinscher2 skrivit! Där finns det bilder på dom små ungarna! Det är 2 st små sötisar! =) (Den länken är en bit bak nu.. Men jag kan putta fram den! hehe)