Jag bara ljuger!
Pinsamt värre! Idag har jag kommit på mig själv me att jag har ljugit! Herreguuuud! Först för Hopi och för ett tag sen för några andra..
Måste ju klargöra vad som är rätt och vad som är fel:
Hopi: De föds INTE när jag fyller år utan det ÄR den 10 JAN!
Ni andra: Jag ska INTE åka SAAB 9.3 till utställningen i Mora utan en SAAB 9.5!
Fråga mig inte vad jag har tänkt med…! Från och me nu ska jag tänka först och prata sen

Hehee, du är inte ensam. Jag har hållt på och tjorva när min hundvalp ska komma…och nu ska ni få höra sanningen :P
Dom föddes krig den 21 dec och i mitten på Februari kommer den hem :)

Pinscher2; hehe Det är ingen fara! Man kan bli snurrig ibland, det är naturligt! hehe Du ser ju hur kajsa_ är hehe hoho.. (Nej då, inte retas med kajsa_!!! )Nej, men det är mänskligt helt enkelt! =)
Virriga medlemmar på kanin.ifokus!
Dock har jag kommit på vad det beror på:
Sitter man dygnet runt inne på kanin.ifokus så blir man virrig. Allt man gör är att prata och titta på söta kaniner. Man blir ju helt snurrig!
Men det är bara bra :D Vi vill gärna ha virriga medlemmar
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#2 Hohohoo :D Hahah
#3 Hehe ;) Jag är virrig ;D Elr vad säger ni?
#4: jadu kajsa. Du är faktsitk rätt virrig. Kallar mig för Tina och grejjer :P men det är sånt som händer. Även jag är virrig ibland :P Kul med hundvalpen!

Ja, Tina har helt rätt.. Man BLIR virrig av att bara sitta här hela dagarna och skriva om kaniner.. En sak är då säker; Det borde vara VARNING!!!! när man tittar hit första gången!!! För har man väl blivit medlem här.. ja då är man fast! Man blir inte bara virrig, man blir beroende oxå!!! 

Skyll på det bara!! Jag vet nog sanningen: kanin.ifokus + iller.ifokus är beroendeframkallande… Inte bra! Det är ju det första man kollar på morgonen när man vaknar och det sista man kollar innan man går och lägger sig!
Men vi ska nog gå ut me en varning, ni som inte är mdelemmar än: TÄNK er för innan ni blir beroende ni me ;o)
#6: Borde stå i välkomstmeddelandet!
"Hej. Du borde tänka över om du verkligen vill bli medlem, man bli lätt beroende. Alla klarar inte av ett sånt beroende och med beroendet kommer lätt virrighet. Välkommen"
Haha :D

#5 Det får ni stå ut med i många många år… ;D

Ja det tycker jag helt klart borde framgå!!!!! ;)

Inte nog med att man blir beroende och virrig.. man börjar LJUGA oxå! VARNING-VARNING-VARNING-VARNING-VARNING-VARNING-VARNING!
#11: Hahah :)) Det låter ju fruktansvärt! :P

hehe ja det är fruktansvärt.. hehehe VAD ska det sluta med????
#13: Alla blir brottslingar! Och så sitter hälften här inne utan kanin och resten med stora högar av söta kaniner
Kidnappare! Aaaah! 

Nu tror jag att vi har lite trötta människor framför datorerna ;o) Känns så ialla fall me tanke på vad man läser i trådarna, hihi!
Gonatt me er, nu ska jag lägga mig och försöka sova… Lär väl drömma om en viss iller inatt igen… Natti Natti! Dröm sött, kissa blött!
#15: Ihihihih, den har jag aldrig hört förut.. "kissa blött" :D Det gör man väl alltid? Eller det gör i alla fall jag? :))
Den var bra. Den ska jag börja köra med, hihi.

<sovsi gotti :)
#11: hahahaha :D Vilket medelande asså
#15: Man säger ju. "sov gott, vakna torrt" Inte sov sött vakna blött :P hehe

Vi har alltid sagt dröm sött, kissa blött! hihi
Eller: Pigg & kry, Hammarby =)
Eller: Puss & Kram på Stureplan =)
Haha men men, har endast talat sanning :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jag brukar säga Adjöken Lilla Fröken xD
haha
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com