Rumsren..
Måste bara berätta en liten lustig sak :P
Candy har "rumsren tränat" sig själv! Tog undan lite halm ur ett hörn och la mer sågspån där :P Sen dess har hon bara bajsat där, kissa gör hon dock lite här och var.
Inte speciellt intressant, men iaf xD

Vad duktig hon är :) Lite konstigt att hon bara bajsar där. oftast så brukar dom kissa där och bajsa lite här och var :P hehe
coolt. ställ kisslådn eller nått där ;) sblir enklare då haha
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Duktigt! Säger som kajsa, dom brukar bajsa överallt men kissa på samma ställe. En speciell kanin :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Albin bajsar och kissar i samma hörn hela tiden. När han var liten kom det lite små pluttar i hela buren men nu ligger det inte en enda utanför toalådan :) Det är otroligt skönt att han gör så, jag behöver inte städa hela buren alls lika ofta plus att det ser rent och fräscht ut länge :) Min förra kanin däremot hade 4 hörn som han kissade i plus att han bajsade i heeeela buren!
#4: Om han både kissar OCH bajsar i toalådan kan jag verkligen tänka mig hur ooootroligt skönt det måsta vara :D Då måste man ju knappt byta alls känns det som. Väldigt sällan iaf, speciellt eftersom han har så stor bur också! Lyckost .. :P Inga planer på att ge bort Albin till en behövade Tina? 
Min kanin kisssar och bajsar överallt men jag byter ändå inte varje väcka. den tycker inte om

Dennis är som Albin! Det är riktiga änglar dom två! hehe. Faktum är att lilla Andy är jätteduktig han oxå! ;) Men han kan bajsa lite utanför på ett ställe.. Men det mesta är i toan iaf! =)
min kanin pissar på toan OCH överallt ananrs:S ( i buren bara) när hon ändå kan pissa på toan kan hon ju vara lite snäll mot mig tycker jag o alltid pissa dära
hihi som era duktiga niner:D
Cilla? Låter inte som du tar så bra hand om din kanin…. Man bör byta i buren minst en gång i veckan.
#9: Men det beror lite på tycker jag. Hur stor buren är och hur duktig den är på toaletten
#11: Klart det beror på, men läste i en annan tråd att buren var rätt liten och hon skriver i inlägget att den inte är bra på att gå på toa……
#12: det är högre upp i denna tråd…
#12: Jag trodde du menade att man skulle byta ALLA burar minst en gång i veckan, förstod inte att det var riktigt till Cilla :) Okej

#5 Om du tar Albin så kan jag väl få ta hans bur? ;D

Hihi, knäppisar ;) Men om det nu skulle vara så att Albin får en ÄNNU större bur så looovar jag att du kan få hans gamla Kajsa ;)

Herregud Matilda :P Bra att jag får buren :P Men du får jag vara Albin ist? ;) hehe

hihi javisst :D Trevligt att haen liten pratglad kajsa i en bur i trädgården när jag får tråkigt ;)
#18: *skrattar* :D

#19: Ja men eller hur? ;) Tänk när man går hemma och strosar och har tråkigt, då är det bara att kila ut i trädgården och busa lite med Kajsa! och så kan jag mata henne med köttbullar om hon blir hungrig ;D

Oj nu kände jag att vi gled ifrån ämnet ganska rejält här, men för att så smidigt som möjligt glida tillbaka till det så kan jag ju tillägga att Kajsan i buren är heeeelt rumsren!
#21: Är du helt säker? *hihi* Jo men det hoppas jag verkligen att hon är, haha :D
Skulle också vilja ha en kajsa i min trädgård! Hon kanske skulle frysa lite men… Aja, hon får väl gro vinterpäls eller nåt :P

Klart jag är rumren :P Tacos får jag väl okå? ;D Ta ut mej i sele och sådär ;D Jag kan ju rymma till Tina ifall jag inte får tacos av Matilda :D Hahaaa
Förlåt Myriis =)
#23: Förlåt? För vadå? :P Jag sitter här och skrattar här, haha ^^

#24 Att vi kom ur ämnet ;D Men bra att du skrattar :P Haha
herregud :P mina kaniner har en låda som de kissar å bajsar i denna byts typ varje/varananda (är enormt stor) fast det kommer masser utan för också ;P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com