Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 508 ggr
myriis
0

Rumsren..

Måste bara berätta en liten lustig sak :P

Candy har "rumsren tränat" sig själv! Tog undan lite halm ur ett hörn och la mer sågspån där :P Sen dess har hon bara bajsat där, kissa gör hon dock lite här och var.

Inte speciellt intressant, men iaf xD

KajsaM
0

Vad duktig hon är :) Lite konstigt att hon bara bajsar där. oftast så brukar dom kissa där och bajsa lite här och var :P hehe

Clariiz
0

coolt. ställ kisslådn eller nått där ;) sblir enklare då haha

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Tina-A
0

Duktigt! Säger som kajsa, dom brukar bajsa överallt men kissa på samma ställe. En speciell kanin :D

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Matilda_91
0

Albin bajsar och kissar i samma hörn hela tiden. När han var liten kom det lite små pluttar i hela buren men nu ligger det inte en enda utanför toalådan :) Det är otroligt skönt att han gör så, jag behöver inte städa hela buren alls lika ofta plus att det ser rent och fräscht ut länge :) Min förra kanin däremot hade 4 hörn som han kissade i plus att han bajsade i heeeela buren!

Tina-A
0

#4: Om han både kissar OCH bajsar i toalådan kan jag verkligen tänka mig hur ooootroligt skönt det måsta vara :D Då måste man ju knappt byta alls känns det som. Väldigt sällan iaf, speciellt eftersom han har så stor bur också! Lyckost .. :P Inga planer på att ge bort Albin till en behövade Tina? Oskyldig

Cilla__
0

Min kanin kisssar och bajsar överallt men jag byter ändå inte varje väcka. den tycker inte om

Hopi
0

Dennis är som Albin! Det är riktiga änglar dom två! hehe. Faktum är att lilla Andy är jätteduktig han oxå! ;) Men han kan bajsa lite utanför på ett ställe.. Men det mesta är i toan iaf! =)

Eriiika
0

min kanin pissar på toan OCH överallt ananrs:S ( i buren bara) när hon ändå kan pissa på toan kan hon ju vara lite snäll mot mig tycker jag o alltid pissa däraOskyldighihi som era duktiga niner:D

Lotta_A
0

Cilla? Låter inte som du tar så bra hand om din kanin…. Man bör byta i buren minst en gång i veckan.

Eriiika
0

håller med dig Lotta_A, eftersom min kanin gör så så måste jag göra rent minst två ggr i veckan, nästan mer.. kan vara ett bra tips? eftersom all amoniaklukt samlas nere i buren där kaninen andas o sådära, inte så bra…

Tina-A
0

#9: Men det beror lite på tycker jag. Hur stor buren är och hur duktig den är på toaletten

Lotta_A
0

#11: Klart det beror på, men läste i en annan tråd att buren var rätt liten och hon skriver i inlägget att den inte är bra på att gå på toa……

Eriiika
0

#12: det är högre upp i denna tråd…

Tina-A
0

#12: Jag trodde du menade att man skulle byta ALLA burar minst en gång i veckan, förstod inte att det var riktigt till Cilla :) Okej

KajsaM
0

#5 Om du tar Albin så kan jag väl få ta hans bur? ;D

Matilda_91
0

Hihi, knäppisar ;) Men om det nu skulle vara så att Albin får en ÄNNU större bur så looovar jag att du kan få hans gamla Kajsa ;)

KajsaM
0

Herregud Matilda :P Bra att jag får buren :P Men du får jag vara Albin ist? ;) hehe

Matilda_91
0

hihi javisst :D Trevligt att haen liten pratglad kajsa i en bur i trädgården när jag får tråkigt ;)

Tina-A
0

#18: *skrattar* :D

Matilda_91
0

#19: Ja men eller hur? ;) Tänk när man går hemma och strosar och har tråkigt, då är det bara att kila ut i trädgården och busa lite med Kajsa! och så kan jag mata henne med köttbullar om hon blir hungrig ;D

Matilda_91
0

Oj nu kände jag att vi gled ifrån ämnet ganska rejält här, men för att så smidigt som möjligt glida tillbaka till det så kan jag ju tillägga att Kajsan i buren är heeeelt rumsren!

Tina-A
0

#21: Är du helt säker? *hihi* Jo men det hoppas jag verkligen att hon är, haha :D

Skulle också vilja ha en kajsa i min trädgård! Hon kanske skulle frysa lite men… Aja, hon får väl gro vinterpäls eller nåt :P

KajsaM
0

Klart jag är rumren :P Tacos får jag väl okå? ;D Ta ut mej i sele och sådär ;D Jag kan ju rymma till Tina ifall jag inte får tacos av Matilda :D Hahaaa

Förlåt Myriis =)

myriis
0

#23: Förlåt? För vadå? :P Jag sitter här och skrattar här, haha ^^

KajsaM
0

#24 Att vi kom ur ämnet ;D Men bra att du skrattar :P Haha

Clariiz
0

herregud :P mina kaniner har en låda som de kissar å bajsar i denna byts typ varje/varananda (är enormt stor) fast det kommer masser utan för också ;P

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com