Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 286 ggr
Misafe
0

Bur i buren

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Från början hade vi gjort en liten Hage kring Pripps bur som inte var så stor.. Men nu har vi byggt ut den så nu har det blivit en större komposthage åt Pripps runt hans bur.. Nu är den nog 2 m lång och 1,5 m bred.. Så istället för att ha hans bur som bur så har det nu blivit som en toalett åt Pripps.. Dagtid springer han ute i "hagen" där vi byggt ett hopphinder, och även satt fast vattenflaskan och hökorgen i kompostgallret.. Nattetid stänger vi in honom i lilla buren, eftersom vi har hund så då har vi ju inte samma uppsikt över Pripps och vovven.. Skickar med en bild så ni ser hur jag menar..

Hopi
0

Ser ju jättebra ut!!! Räcka ut tunganDär har Pripps det jättebra!

Lotta_A
0

åh. ser ju jättefint ut :) stort och bra!

Clariiz
0

Jätte stor och fin bur! Mina kaniner bor i en box.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Zvintos
0
KajsaM
0

Jätte stor och bra :)

#3 Dina måsta ju ha det super ;D bild?

Tina-A
0

Åh vad fint du har gjort det! Verkligen supermysigt! Vad tycker han om att springa på golvet, halkar han inte?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Clariiz
0

#5; Jag har ju lagt in lite bilder! Du såg dom väll?

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

KajsaM
0

#7 Joo ;)

Clariiz
0

En fråga, hur kommer DU in i buren? Hoppar du över kaninen, eller har ni nån "dörr" in till buren (?)

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Misafe
0

Jag har lagt ut en fleecefilt där han brukar röra sig mest så då halkar han inte omkring.. Men han brukar ta det lite lugnare när han rör sig ute på det "bara" golvet.. Förutom när han får sina små ryck och springer omkring.. Då bekommer det hala golvet honom inte alls.

Tina-A
0

#10: Haha, vad gulligt det måste se ut

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]