(s) Dvärgvädurs ungar
Fina dvärgvädursungar kan nu tingas! =)
De har ett supertrevligt psyke och temperament.
E. Timmy, gul/svart japanbrokad, hoppar mycket bra
U. Selma, madagaskar otter manteltecknad, har hoppat bra då hon nu börjar bli gammal ;)
Parningen var tyvär en tjuvparning ,"/
Men resultatet blev mycket bra!
I kullen finns 4 ungar, jag kommer behålla en.
Färgerna som finns är: viltgul mantlad, madagaskar otter, madagaskar mantlad :) den japantecknade kommer jag att behålla.
De heter ännu inte någonting men har fina NAMNFÖRSLAG :) De kostar 250 kr styck och finns i Uppsala. Transport kan ev. ordnas. :D
De kommer nog bli fina hoppare, så passa på!
Dom är lev. klara 6 oktober.
emma1.gustafsson@home.se
0739647252
Mvh Emma Gustafsson
(gå in på hemsidan för bilder på föräldrarna, www.dragongarden.webs.com)
ingen som vill ha? (:
Åh, jag hade gärna viljat ha Kamomill :') Såå söt! Synd att du bor så långt bort :(
#5 vart bor du? :)
#6 i Blekinge, i en liten stad som heter Sölvesborg :/
#7 Tyvär har jag inga planer på att åka ner dit "/
#8 okej, vad synd :/

Jag hade verkligen velat haft, Är så sugen på dvärg vädur.. Men vi har en Fransk vädur och han skulle kunna göra en sådan liten riktigt illa :(
#10 Bor han inne eller ute? Man akn ju alltid fixa en till bur ^^
Du har inte vägarna förbi Malmö eller någon annastans i Skåne? Kan ev. vara intresserad av Citronella eller Kamomill 
#12 Jag har en gudfar i Malmö, han har tjatat på mig att jag ska komma ner någon gång ^^ Men jag kommer inte kunna åka dit på höstlovet då jag har hästarna då, men kanske någon helg? Måste kolla upp det (:
#13 Åh, om du kan det, så kan jag isf också ta mig till Malmö eller något! :) Tror du att det hade kunna gå? :P
#14 Är inte helt säker "/ Eftersom det kommer så plötsligt eller vad man ska säga ^^ Måste kolla upp det lite mer :)
Efter funderan har vi kommit fram till att uppfödningen behåller lilla Kamomill, så Tistel och Kamomill kommer förbli rumskompisar tills första kullen ;)
Citronella och Dragon är fortfarande till salu!
Åh vad fina de var! :) saknar verkligen min viltgula hane Toker.. <3 synd bara att de inte är wiener, för det är min favvo "teckning" :)
MVH Martina - Sjömorenskaningård
www.sjomorenskaniner.se <3
Medarbetare på teddykaniner.ifokus.se
#17 Min med :D De är ju uuunderbara!! :D Har en teddy som är svart wienertecknad (a)
Citronella och Dragon fins fortfarande kvar! (:
De två små som är kvar vill verkligen ha ett hem! :D
Ingen som vill köpa? (a')
Nu är Dragon och Citronella tingade! Tråden kan låsas :)
Nej förresten, Kamomill vill ha något kärleksfullt hem! Då vi inte ska behålla henne, är hon till salu! :D
#22 skulle som sagt gärna viljat köpa henne, men det är ju för långt bort :(
Ingen som vill ha lilla Kamomill? :)
putt
jätte sööta.. puttar

Ni kanske kan hitta transporthjälp på djurtransport i fokus. Själv hade jag kunnat hjälpa till om jag nu haft egen bil och inte var beroende av mina föräldrar.